کد خبر: ۳۲۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 06 November 2016
تابناک / حسن معجونی بازیگر و کارگردان تئاتر با حضور در غرفه خبرگزاری مهر از تغییر سبک زندگی و کوچ خود به شهر رشت سخن گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن معجونی که به زودی نمایش «آشپزخانه» را به صحنه می برد در دومین روز کاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری مهر درباره دیگر فعالیت های تئاتری اش تا پایان سال ۹۵ گفت: تمرین‌های نمایش «سه خواهر» را آغاز کرده ایم و دی ماه آن را به صحنه می بریم.

وی درباره اینکه چرا با وجود اینکه به عنوان بازیگر با گروه امیررضا کوهستانی اجراهای متعددی در خارج از کشور دارد اما تئاترهایی را که کارگردانی می کند برای اجرا به دیگر کشورها نمی برد نیز بیان کرد: اجرای تئاتر در خارج از کشور نیاز به رابط دارد و کسی که به معادلات اجرا در خارج از کشور آشنا باشد. من این رابط را ندارم ضمن اینکه من در جشنواره های خارجی حضور ندارم و مدیران تئاتری که به دنبال انتخاب تئاترها هستند در جشنواره ها کارها را انتخاب می کنند.

معجونی درباره کم کاری این روزهایش در تئاتر نیز گفت: می خواهم دیگر بازی نکنم. زندگی ام را به رشت منتقل کرده ام و بازیگری این زندگی را مختل می کند و مجبورم می کند تمام مدت در تهران باشم اما هر وقت جایی کم بیاورم برای اجرای تئاتر به تهران می آیم و بر می گردم.

این بازیگر و کارگردان درباره علت کوچ به شهر رشت نیز اظهار کرد: از تهران و حال و هوای این روزهایش فرار کردم. آنجا زندگی سبک تر و راحت تری دارم. ضمن اینکه آنجا کار تئاتر هم می کنم و اوایل سال یک اجرای تئاتر در این شهر داشته ام.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار