تابناک تهران - شهروندان اسلامشهری این روزها بیشتر از پیش نگران ناوگان حمل و نقل عمومی شهرشان هستند.به گفته ناصری پور شهردار اسلامشهر تا دو سال دیگر باید شاهد بحرانی جدی در ناوگان اتوبوسرانی این شهرستان باشیم.
کد خبر: ۳۲۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 04 November 2016
علیرضا ناصری پور، شهردار اسلامشهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک تهران درباره وضعیت حمل و نقل شهروندان اسلامشهری گفت: "بحث حمل و نقل شهروندان اسلامشهری مبحثی مهم است که متأسفانه چندان مورد عنایت مسئولین قرار نگرفته، گواه این کم توجهی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی این منطقه است."
 ناوگان اتوبوسرانی اسلامشهر در آستانه بحران
این روزها اسلامشهری ها نجواهای خوبی می شنوند، گویا قرار است بعد از مدتها انتظار، اولین کلنگ احداث مترو زده شود تا شاید کمی از بار ترافیکی شهرشان کم شود. این خبر برای مسافران هر روزه ی تهران خوشحال کننده است، اما شیرینی خبر کمی تلخ می شود وقتی یاد ناوگان فرسوده حمل و نقل شهری اسلامشهر می کنیم.
 
شهردار اسلامشهر اظهار داشت: "شهر اسلامشهر نیازی ضروری به بازسازی ناوگان حمل و نقل دارد. مخصوصا در مورد ناوگان اتوبوسرانی که بسیار کهنه و قدیمی است."
 
وی ادامه داد: " اگر شرایط بر همیم منوال بگذرد، تا کمتر از دوسال دیگر اسلامشهر با بحران حمل نقل مواجه خواهدشد."
 
ناصری پور در پاسخ به سؤال ما مبنی بر دلیل عدم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اسلامشهر گفت: "این ناوگان یارانه نوسازی دارد که از طرف وزارت کشور پرداخت میشود. اما در طول دو سال گذشته، هیچ اعتباری به شهرداری اسلامشهر جهت این نوسازی تعلق نگرفته است. این عدم وجود موجودی صدمه جدی به حمل و نقل عمومی اسلامشهر زده که حالا نیازمند اعتبار بالایی است."
 
چند روز پیش خبر از اختصاص یک دستگاه اتوبوس جدید برای خط مترو اسلامشهر کار شد، شهردار درباره هزینه های این اتوبوس ادامه داد: "تمام هزینه های مربوط به این وسیله حمل و نقل عمومی توسط شهرداری پرداخت شده و از هیچ اعتبار و یارانه ای استفاده نکردیم."
وی درباره میزان نیاز اسلامشهر به وسیله های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: "تقریبأ با احتساب های ما حداقل ده تا پانزده دستگاه اتوبوس نیاز شهروندان اسلامشهری است."
 
این روزها شهروندان اسلامشهری منتظر شنیدن خبرهای خوش درباره نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرشان هستند....
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار