کد خبر: ۳۲۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷ 04 November 2016
تابناک / نماینده آستارا و دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت اشتغال در شهرستان مرزی بندر آستارا صفر است.

«ولی داداشی» در آیینی را که با حضور دانشجویان دانشگاه های مختلف شهرستان آستارا به مناسبت گرامیداشت 13 آبان در سالن 750 نفری مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار شد، اظهار کرد: استکبار ستیزی به معنای واقعی در جهان، با انقلاب ملت بزرگ ایران آغاز شد.

وی با بیان اینکه «آمریکا» یکی از منفورترین کشورها در جهان می باشد، ادامه داد: یک حس بی اعتمادی به سیاستمداران آمریکا وجود دارد که اساتید دانشگاه ها باید خیانت ها و دلایل انزجار ملت ایران از این شیطان بزرگ را به دانشجویان و نسل جدید تبیین کنند.

وی با تأکید بر اینکه «آمریکا» در کشتارهایی را که در اقصی نقاط جهان به راه می اندازد، به کودکان رحم نمی کند، افزود: مرز عقب نشینی آمریکا از دخالت در ایران، مسکوت نمودن ولایت فقیه است که هرگز فرزندان ایران اسلامی، این اجازه را نخواهند داد.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود، امنیت کنونی کشور را در حوزه های مختلف، مدیون تدابیر مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: جنبش نرم افزاری، مهمترین لازمه کشور در عصر حاضر می باشد که باید مدنظر برنامه ریزان قرار گیرد.

وی بیکاری را معضل بزرگ کشور دانست و با بیان اینکه فرصت اشتغال در شهرستان آستارا صفر است، تصریح کرد: تا فداکاری و اقدام جهاد گونه از سوی مسئولان انجام نشود، شاهد هیچ نتیجه تأثیرگذاری در این زمینه نخواهیم بود.

ولی داداشی در ادامه سخنان خود از پتانسیل های شهرستان آستارا به خصوص در مناطق آبشار لاتون، استیل عباس آباد و ارتفاعات چملر سخن گفت و عنوان کرد: اگر از این موقعیت ها در راستای توسعه صنعت توریسم و گردشگری داخلی و خارجی، به نحو شایسته ای بهره مند شویم، می توانیم کارهای بزرگی را در زمینه مدیریت بیکاری شهرستان انجام دهیم.

وی حمایت از بازرگانان را از اولویت های کاری خود برشمرد و گفت: با توسعه بندر و اسکله ها و تسریع در عملیات احداث بارانداز راه آهن آستارا - آستارا، می توان گام های مثبتی را در رونق اقتصادی منطقه برداشت.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ها جهت اتمام پروژه های عمرانی شهرستان خبر داد و افزود: به سرانجام رسیدن پروژه فاضلاب شهرستان، با ورود بخش خصوصی توانمند محقق می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود از وضعیت تأسف بار اختلاس های اخیر در کشور سخن گفت و از دستگاه قضا خواست: در شرایط کنونی اقتصادی کشور که شنیدن خبر اختلاس های اخیر، ملت همیشه در صحنه ایران را ناامید کرده است، دستگاه قضا باید همانطور که با آفتابه دزدها برخورد می کند، با اختلاس گرها هم مبارزه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار