معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: نرخ نوسازی در شهر تهران 2 درصد است و در صدور پروانه های ساختمانی به هیچ وجه قوانین زیر پا گذاشته نمی شود.
کد خبر: ۳۱۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 26 October 2016
پژمان پشمچی زاده گفت: طی سال های اخیر ساخت و سازها در شهر تهران بر مبنای طرح تفصیلی بوده و اگر در مواردی از این طرح فاصله گرفته شده است، بلافاصله موضوعات در دستور بررسی قرار گرفته اند.

وی افزود: در صدور پروانه های ساختمانی ملاحظات مد نظر قرار گرفته شده و بدون مطالعه، پروانه ای صادر نمی شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تامین پارکینگ برای مجموعه های تجاری را یک الزام دانست و خاطرنشان کرد: در صدور پروانه های مجتمع های تجاری به بحث تامین پارکینگ آنها تاکید می شود و داشتن پارکینگ، برای مجتمع ها یک الزام است.

پشمچی زاده با تاکید بر لزوم همکاری هر چه بیشتر پلیس با شهرداری تهران در رابطه با جریمه خودروهایی که در اطراف مجتمع های تجاری اقدام به پارک خودرو خود می کنند اظهارکرد: در شرایطی که تذکرات متعددی از سوی اعضای شورای شهر تهران در رابطه با کمبود پارکینگ در اطراف مجتمع های تجاری تازه تاسیس ارائه می شود اما باید به این موضوع توجه شود که بسیاری از شهروندان ترجیح می دهند خودرو خود را خارج از پارکینگ یک مجتمع تجاری پارک کرده و در این خصوص پلیس باید وارد عمل شود.

وی تاکید کرد: مجتمع تجاری همانند مجتمع "کوروش" واقع در منطقه 5 تهران ظرفیت پارکینگ قابل توجهی دارد اما همواره شاهد هستیم که ترافیک شدیدی در این مسیر دیده می شود و علت آن نیز این است که شهروندان از پارک خودروهای خود در داخل پارکینگ این مجتمع اجتناب می ورزند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار