رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران مجموع بدهی شهرداری تهران به پیمانکاران، بیمه و مالیات را 204 هزار و 950 میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۳۱۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 25 October 2016
علیرضا دبیر روز سه شنبه در سیصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: پس از گزارشی که شهردار تهران در صحن شورای شهر در جلسات گذشته ارایه کرد، حدود 40 روز و 15 جلسه کارشناسی طول کشید تا میزان بدهی اعلام شود.
وی گفت: مجموع بدهی شهرداری تهران به سپرده انجام کار در مناطق 22 گانه معادل 85 هزار و 140 میلیارد ریال و مجموع بدهی به بانک ها شامل اصل و سود جرایم معادل 119 هزار و 810 میلیارد ریال است.
دبیر با اشاره به اینکه شهردار تهران صورت های تلفیقی سال 94 را ارایه نکرده است بیان کرد: شهرداری تهران صورت های تلفیقی را ندارد و ما هم نتوانستیم از شهرداری بگیریم. 
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در موضوع سود بانک ها با شهردار تهران اختلاف داشتیم خاطر نشان کرد: گزارشی که شهردار تهران ارایه داد بدون محاسبه سود تا سال 97 است و این موضوع اختلاف کمیسیون با شهرداری در محاسبه بدهکاری شهرداری به بانک ها است. 
وی با اشاره به دیون مناطق به پیمانکاران و بیمه و مالیات اظهار کرد: بدهی مناطق شهرداری تهران در مجموع به 30 هزار و 130 نفر 64 هزار و 760 میلیارد ریال است.
دبیر بیشترین بدهی را معادل هفت هزار و 260میلیارد ریال و متعلق به شهرداری منطقه 2تهران عنوان کرد. 
وی با بیان اینکه معاونت های مختلف شهرداری تهران به 9 هزار و 389 نفر بیش از 20 هزار و 400 میلیارد ریال بدهکار است افزود: معاونت فنی و عمرانی با هشت هزار و 820 میلیارد ریال بیشترین بدهی را در بین معاونت ها دارد.
دبیر با بیان اینکه اصل وام گرفته شده از شهرداری ها 91 هزار و 500 میلیارد ریال است عنوان کرد: سود این وام ها نیز 29 هزار و 280 میلیارد ریال است.
به گفته دبیر بیشترین بدهی شهرداری تهران به بانک شهر و معادل 52 هزار میلیارد ریال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار