سرپرست معاونت مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در دولت یازدهم با وجود نقدینگی کم در کشور پروژه های عظیمی در توسعه خطوط ریلی همراه با ارتقا کمیت و کیفیت خدمات انجام شده است.
کد خبر: ۳۱۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 24 October 2016
 میرحسن موسوی در مراسم بهره برداری از قطار ترن ست پردیس کاشان - تهران و بالعکس اظهار کرد: توجه به توسعه ریلی از دغدغه های مسئولان کشور است و با هماهنگی های صورت گرفته در مجلس در سال های گذشته مصوبات خوبی در این زمینه به تصویب رسیده که نتیجه آن توسعه راه اهن کشور بوده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی قطار ترن ست کاشان تهران و بالعکس باعث شکوفایی و پیشرفت کاشان خواهد شد، افزود: امیدوارم با اطلاع رسانی به مردم از ظرفیت موجود استفاده بهینه شود تا در آینده نزدیک شاهد راه اندازی خط دوم این قطار باشیم.

موسوی همچنین از اختصاص یک واگن شش تخته برای قطار کاشان به مشهد و بالعکس خبر داد که می توانند در کنار واگن های چهار تخته این مسیر فعالیت کند.

وی افزود: در صورت اخذ موافقت های لازم در جلسات هیئت مدیره و با توجه به چندین دانشگاه در این شهرستان، دانشجویان می توانند با پنجاه در صد تخفیف از خدمات قطار کاشان- تهران و بالعکس استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، قطار ترن ستِ پردیس کاشان - تهران و بالعکس امروز (دوشنبه) با حضور میرحسن موسوی سرپرست معاونت مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار