معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از ارائه مشاوره دینی به شهروندان در راستای اجرای طرح نسیم بهشت و با هدف پاسخگویی به مسائل شرعی آنها خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 23 October 2016
محمد رضا غلامی گفت:  با توجه به جوان بودن جمعیت جامعه و نیاز روزافزون جوانان به ارتقاء آگاهی نسبت به مسائل دینی و شرعی، اداره آموزش های شهروندی  این منطقه اقدام به اجرای طرح تبلیغی آموزشی نسیم بهشت در سطح مدارس این منطقه کرد.

وی هدف از اجرای این طرح را اطلاع رسانی، مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی و مذهبی در جهت تقویت آگاهی دینی و فرهنگی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در این طرح مبلغان دینی خدمات مشاوره ای در امور دینی و فرهنگی به دانش آموزان مدارس ارائه می دهند.

معاون شهردار منطقه 7  با بیان اینکه طرح نسیم بهشت با رویکرد نهادینه کردن باورهای دینی در رفتارهای شهری اجرا می شود، تصریح کرد: با توجه به ترفندهای روزافزون دشمنان این مرز و بوم و استفاده از ابزارهای مختلف برای هجمه فرهنگی به جوانان و نوجوانان کشور اسلامی، بهترین راه مقابله پیشگیری و مقابله چهره‌به‌چهره در فضاهای متنوع برای ترویج معارف و فرهنگ اسلامی در جهت خنثی نمودن حربه‌های آنان است.

به گفته وی پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی و فرهنگی شهروندان، تقویت مبانی اخلاق اسلامی، تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان جوانان و نوجوانان از دیگر اهداف اجرایی این طرح است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، غلامی تصریح کرد: این طرح به فواصل زمانی مختلف در اماکن پرتردد منطقه از قبیل ایستگاه های مترو، میادین میوه و تره بار و سرای محلات و .....اجرا خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار