به رغم آنکه امروز در دومین روز آبان ماه هستیم، هنوز حقوق فرهنگیان پایتخت واریز نشده است و این در حالیست که همواره این حقوق در پایان هر ماه پرداخت می‌شد.
کد خبر: ۳۱۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 23 October 2016
علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش روز 28 مهر ماه عزل شد و بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش طی حکمی از سوی رئیس جمهور به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منصوب شد.
 
در شرایطی که در فضای مجازی و رسانه‌ها از محمدعلی نجفی به عنوان گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش یاد می‌شد و حتی تعدادی از نمایندگان مجلس نیز با انتخاب این پیشنهاد موافق بودند، آخرین اخبار از عدم حضور نجفی در وزارت آموزش و پرورش خبر می‌دهد.
 
از سوی دیگر، به رغم آنکه امروز در دومین روز آبان ماه هستیم، هنوز حقوق فرهنگیان پایتخت واریز نشده است و این در حالیست که همواره این حقوق در پایان هر ماه پرداخت می‌شد.
 
فرهنگیان نسبت به وضعیت آموزش و پرورش نگران هستند و نسبت به انتصاب فردی دارای سابقه مدیریت از بدنه آموزش و پرورش اصرار دارند.
 
گفته می‌شود تا کنون تنها دانش آشتیانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش مطرح است و گزینه‌های دیگری که برای آموزش و پرورش مطرح بودند، کناره‌گیری کردند یا انتخاب نشدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار