در"نمایشگاه دستاوردهای تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان"
رئیس سازمان تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای تجاری‌سازی فناوری و فرهنگی این نهاد گفت: در این نمایشگاه محصولات تجاری‌سازی حوزه‌های فناوری و فرهنگی ارائه شده است.
کد خبر: ۳۱۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 23 October 2016
 دومین نمایشگاه دستاوردهای تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان و حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی با حضور معاون پژوهشی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس جهاد دانشگاهی امروز در سازمان مدیریت برنامه‌ریزی افتتاح شد.

دکتر محمدرضا پورعابدینی، رئیس سازمان تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر اینکه این نمایشگاه از سوی سازمان اشتغال و بخش فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار شده است، افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای سازمان تجاری‌سازی، حوزه اشتغال و بخش فرهنگی ارائه شده است.

پورعابدینی اضافه کرد: بر این اساس دستاوردهای دو پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی شامل پارک علم و فناوری البرز و کرمانشاه و همچنین 21 مرکز رشد عرضه شده است.

رئیس سازمان تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی با اشاره به عرضه دستاوردهای فرهنگی جهاد دانشگاهی ادامه داد: در این نمایشگاه برخی از ایده‌های فرهنگی که تبدیل به کسب و کار و تجاری‌سازی شده‌اند و همچنین در حوزه صنایع فرهنگی ارائه شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های تحقیق و پژوهش در جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری این نهاد 450 شرکت و هسته تاسیس شده است که از این تعداد 90 شرکت دانش‌بنیان شده‌اند.

پورعابدینی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توضیح داد: هدف این بوده که مسوولان با بازدید از دستاوردهای تحقیقاتی واحدهای فناور جهاد دانشگاهی با آنها آشنا شوند تا از این طریق بتوانیم اعتبارات تحقیقاتی جهاد را افزایش دهیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار