سهیلا جلودار زاده در گفت‌وگو با تابناک تهران:
تابناک تهران- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس رویکردشان مبتنی بر تعامل با دولت است اعلام کرد مجلس به گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان رأی اعتماد خواهد داد.
کد خبر: ۳۱۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 22 October 2016
سهیلا جلودار زاده، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با تابناک تهران در رابطه با تحولات تازه در کابینه گفت: تغییرات در کابینه بر اساس آنچه از سوی رئیس‌جمهور به‌عنوان ترمیم کابینه یادشده است امری لازم و ضروری بود و این موضوعی است که بسیاری از نمایندگان بر آن تأکید داشتند.

وی افزود: هرچند این اعتقاد وجود دارد که می‌بایست دولت خیلی زودتر از این، یعنی حداقل پس از انتخابات مجلس دهم دست به چنین تغییراتی می‌زند تا در ادامه کار دولت در سال پایانی، از نقاط ضعف کاسته بر نقاط قوت افزوده شود.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: همچنین انتظار می‌رفت که این تغییرات در کابینه محدود به وزرای آموزش‌وپرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان نشود و برخی وزارتخانه‌های اقتصادی دولت نیز مشمول این تغییرات شوند.

 جلودار زاده در مورد فضای کلی مجلس نسبت به تغییرات در کابینه تصریح کرد: سرعت تحولات در کابینه آن‌قدر زیاد بود که امکان تبادل‌نظر میان نمایندگان در ارتباط با این تحولات ایجاد نشده است ازاین‌رو باید منتظر ماند تا طی جلسات آتی نمایندگان نظرات خود را پیرامون تغییرات ابراز کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره گزینه‌های پیشنهادی احتمالی وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزش و جوانان آموزش‌وپرورش تأکید کرد: باید منتظر اعلام رسمی گزینه‌های پیشنهادی دولت به‌منظور تصدی این سه وزارتخانه ماند و بعد در مورد آن‌ها اظهارنظر کرد بااین‌حال انتظار می‌رود دولت افرادی را به‌عنوان وزیر به مجلس معرفی کنند که دارای سابقه مدیریت وزارتخانه باشند.

وی در خاتمه درباره گزینه‌های احتمالی دولت یعنی محمدرضا نجفی، سید رضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر برای وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان گفت: همان‌طور که اشاره شد باید منتظر ماند تا دولت به‌طور رسمی گزینه‌های خود را برای این وزارتخانه معرفی کند بااین‌حال آنچه مشخص است رویکرد فعلی مجلس تعامل با دولت بوده و بر اساس این احتمال بسیار زیاد است که وزرای پیشنهادی دولت از مجلس رأی اعتماد بگیرند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار