کدام تیم مقابل بانوان سوئد هفت گل دریافت کرد؟
تابناک تهران-منابع خبری روز گذشته در حالی خبر از جدال تیم ملی بانوان ایران با تبم ملی بانوان سوئد دادند که طبق گفته اهالی مطلع فوتبال کشورمان در حال حاضر تیمی تحت عنوان تیم ملی فوتبال بانوان ایران به لطف تدابیر وزیر اسبق ورزش وجوانان وجود خارجی نداشته و تیم منتخب بم و سیرجان ! در دیدار مذکور پرچمداری کشورمان را عهده دار بوده است.
کد خبر: ۳۱۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 22 October 2016
دیدار تیم ملی فوتبال بانوان ایران و سوئد روز گذشته در حالی در هیاهوی خبرگزاری ها منعکس شد که پیگیری ها  در رابطه با این بازی سکانس دیگری از سرزمین عجایب فوتبال ایران به روی مخاطبین نمایش می دهد.
تیم ملی فوتبال بانوان سوئد در حالی تیم ملقب به بانوان ایران را با هفت گل در هم کوبید که زوایای عجیبی از این دیدار از دید اهالی فوتبال در وهله اول پنهان ماند.اگر پیگیرانه تر به این دیدار نگاه کنیم در خواهیم یافت که محمد گودرزی در واپسین ماه های زعامت خود در ساختمان سئول، رای وزارت خود را حکم به برکناری سرمربی تیمی کرد که به شکل رسمی تیم ملی فوتبال بانوات ایران نام داشت و البته پس از حکم برکناری وزیر وقت تیمی به شکل رسمی با عنوان مذکور در حقیقت وجود خارجی نداشته است. در همین رایطه شنیدن گفته های یکی از مطلعین فوتبال بانوان کشورمان برای روشن شدن این مهم خالی از لطف نیست. یکی از مطلعین که سعی در عدم افشای نام خود در بین اهالی رسانه داشته چنین خاطر نشان کرد: آخرین مربی تیم ملی بانوان مریم ایران دوست بود که توسط وزیر ورزش و تهت فشار های ایشان کنار کذاشته شد و بجای ایشان با نفوذ وزارت ورزش، خانم شقاقی جایگزین شد، که نتیجه ای هم نگرفت و از سمتش برکنار شد و سکان هدایت مربی نوزده ساله های بانوان را بر عهده گرفت. تیمی که در حال حاضر در سوئد به سر می برد تیم بم و سیرجان است که مربیشان خانم جعفری و خانم نجاتی است. در اصل این تیم نمی تواند تیم ملی ایران باشد زیرا که در حال حاضر بازیکنانی از دو تیم بم و سیرجان در آن بازی می کنند و خیلی از بازیکنان شایسته کشور هم اکنون در این تیم حضور ندارند و متاسفانه این تیم تحت نام تیم ملی فوتبال بانوان ایران در این مسابقات به میدات رفته است. 
در پایان لازم به اشاره است دوره سکان داری محمود گودرزی را نمی توان با خوش بینی کامل به نظاره نشت و چنین اتفاقاتی نقطه سیاهی در کارنامه مسئولیت وی تلقی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار