بنا بر اعلام یک منبع آگاه، شاکیان پرونده سعید طوسی که تعدادشان سه نفر است، در حال تهیه نامه‎ای خطاب به آیت‎الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه هستند.
کد خبر: ۳۱۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 22 October 2016
گفته می‎شود شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان قرآن و نظام اسلامی به‌ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه‌زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تیرداد مهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
انشاالله زودتر قضیه فیصله یابد واینقدر آبروی مملکت آماج اینگونه مسائل اینچنینی قرار نگیرد وهوشیاری ودقت بیشتری از این لحاظ در جهت پیشگیری از وقوع یک چنین رسوائیهایی که متاسفانه با شدت وغلظت مضاعف در جامعه مطرح میگرددمبذول شود البته خوشبختانه غوغا سالارانی مانند روزنامه نچندان !!وزین کیهان ونشریه مبتذل وفحاش لثارات سکوت کرده وموضوع را به سبک همیشگی؟!! خود دامن نزدند! نشریات دیگر نیز باید نجیبانه با توجه به لزوم رعایت شان وحیثیت مملکت وانقلاب وحرمت کلام خدا که نباید در حاشیه چنین مواردی مکرر نامش برده شود از موضوع عبور نموده ومسئولان نیز اگر بنا به رعایت ملاحظاتی قصد مجازات خاطی را ندارند رضایت شاکیان را جلب نمایند و اصل را منبعد بر پیشگیری گذارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار