معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: هم اکنون بیش از ۱۱ میلیون جوان در ایران حد نرمال سن ازدواج را رد کرده‌اند.
کد خبر: ۳۱۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 18 October 2016
"حبیب الله مسعودی فرید" در همایش ملی معاونان اجتماعی بهزیستی کشور در یاسوج افزود: ۱۵۰ شهر بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت، تحت پوشش اورژانس اجتماعی هستند اما در ۱۹۳ شهر هنوز این مراکز ایجاد نشده‌اند.

وی بیان کرد: از مجموع ۶۰۰ تماس تلفنی با اورژانس ۱۲۳ در کشور سالانه حدود ۸.۵ درصد مربوط به کودک آزاری است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: بر اساس آمار سازمان ثبت احوال سالانه افزون بر ۷۵۰ هزار ازدواج در کشور ثبت می شود که از این تعداد ۱۵۰ هزار مورد مشاوره های قبل از ازدواج انجام می دهند. هم اکنون بیش از ۱۱ میلیون جوان در ایران حد نرمال سن ازدواج را رد کرده اند.

مسعودی فرید اضافه کرد: سازمان بهزیستی از این پس متولی اصلی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه معضل خودکشی است. پروتکل خودکشی تدوین و آماده شده و به تمامی استان ها ابلاغ شده است.

در حاشیه برگزاری این همایش ملی نیز نمایشگاهی از دستاوردهای زنان بی سرپرست زیرپوشش بهزیستی این استان در زمینه های مختلف صنایع دستی، گلیم بافی، قالی بافی، تابلو فرش‌های سنتی و سایر دست بافت های سنتی و عشایری نیز گشایش یافت.

آیین اختتامیه این همایش دو روزه فردا چهارشنبه، ۲۸ مهر ماه با حضور انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
چه ربطی به تیتر داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار