تابناک تهران- عضو کمیسیون عمران مجلس دهم از بررسی طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 18 October 2016
عبدالکریم حسین‌زاده، عضو فراکسیون امید مجلس درباره آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران گفت: طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به طور جدی در دستور کار قرار دارد و نمایندگان مجلس مصر هستند تا این طرح هر چه سریعتر به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی با بیان اینکه دو هفته پیش طی نامه ای به امضای رییس کمیسیون عمران مجلس از شهرداری تهران درخواست شده بود تا مستندات خود درباره ابهامات نمایندگان امضا کننده طرح تحقیق و تفحص را اریه دهد گفت: شهرداری تهران در پاسخ به این نامه مستندات خود را به کمیسیون ارسال کرده است.

حسین زاده افزود: بر این اساس و مطابق روال معمول ابتدا مستندات ارایه شده از سوی شهرداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در ادامه از مسوولان شهرداری دعوت می شود تا با حضور در جلسه کمیسیون به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

وی ادامه داد: در صورتی که مستندات و توضیحات مسولان شهرداری تهران برای نمایندگان درخواست کننده طرح تحقیق و تفحص از شهرداری قانع کننده نباشد از شخص شهردار تهران دعوت می شود تا برای ارایه توضیحات در کمیسیون حضور پیدا کند.

عضو فراکسیون امید مجلس درباره اینکه آیا این مستندات و  توضیحات مسوولان شهرداری منجر به این می شود که نمایندگان از تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران اعلام انصراف دهند گفت: با توجه به وجود ابهامات جدی نسبت به عملکرد شهرداری تهران  به ویژه در مسائل مربوط به ساخت و سازها و بلند مرتبه سازی های بی حساب و کتاب و همچنین مسائل مالی در سال‎های اخیر وجود دارد بعید از که نمایندگان از درخواست خود برای تحقیق و تفحص از شهرداری انصراف دهند.   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار