معاون شهردار تهران به تشکیل جلسه شورای تامین استان در خصوص علاء الدین اشاره کرد و گفت: در این جلسه اصرار بر اجرای حکم وجود دارد و قطعا پس از تصویب شورای تامین، شهرداری وارد عمل خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 18 October 2016
ناصر امانی امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره آخرین وضعیت تخریب طبقه هفتم مجتمع علاءالدین، گفت: قوه قضاییه به مالک این مجتمع 3 ماه فرصت داده بود که با توجه به شرایط مجتمع و تردد بالایی که در این ساختمان وجود دارد، خود مالک، تخریب را انجام دهد.
 
وی ادامه داد: علت این موضوع نیز این بود که اگر کوچک‌ترین اتفاقی در این مجتمع و در جریان این تخریب روی دهد، تبعات بسیاری خواهد داشت که قطعا برعهده همه خواهد بود.
 
به گفته امانی؛ پس از سه ماه شهرداری برای تخریب باقیمانده طبقه هفتم به این مجتمع مراجعه می‌کند که نیروی انتظامی به استناد نامه شورای تامین به شهرداری اجازه ورود را نمی‌دهد و به شهردار منطقه 11 اعلام شد که با توجه به نامه‌ای که شورای تامین به نیروی انتظامی ارسال کرده است، اجازه تخریب وجود ندارد.
 
معاون شهردار تهران به تشکیل جلسه شورای تامین استان در ساعت 11:30 امروز اشاره کرد و گفت: در این جلسه اصرار بر اجرای حکم وجود دارد و قطعا پس از تصویب شورای تامین، شهرداری وارد عمل خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار