رشیدی:
تابناک تهران- منصور رشیدی دروازبان سالهای گذشته استقلال بعد از پیروزی استقلال در باره این تیم اعلام کرد: خوشحالم که سیاه جامگان را بردیم اما، مردیم و زنده شدیم تا پیروزی را کسب کردیم. وی همچنین به تعویض بختیار رحمانی اشاره کرد و گفت: بختیار یکی از فوتبالیست های خوش اخلاق و با کیفیت ماست ،او حق دارد ناراحت شود ولی این حق را ندارد که واکنش بدی از خودش نشان دهد.
کد خبر: ۳۱۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 16 October 2016
پیشکسوت استقلال گفت:بختیار هم حق دارد ناراحت شود اما حق ندارد واکنش نشان دهد چون بازیکنی که جای او وارد زمین می شود از لحاظ روحی صدمه می بیند.
منصور رشیدی  درباره پیروزی استقلال مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: خوشحالم استقلال سیاه جامگان را برد اما به قولی ما پای تلویزیون مردیم تا بازی را بردیم! استقلال نباید طوری فوتبال بازی کند که قلب من پیرمرد استقلالی پای تلویزیون بلرزد. 
وی ادامه داد: من در تیم ملی بزرگسالان و امید با علیرضا منصوریان همکاری کرده ام و او را یک استقلالی خالص می دانم چون همیشه دوست داشت استقلال موفق باشد. او یک استقلالی به تمام معناست که محکوم به موفقیت است چون من پیشکسوت استقلال و خیلی از هم دوره ای های من دوست داریم و می خواهیم منصوریان برای سال های سال در استقلال موفقیت کسب کند. او یک انسان با محبت و به دنبال کسب علم و موفقیت است. هرچند در دو، سه سال گذشته با هم حرف نزده ایم اما خدا می داند خیلی دوست دارم موفق باشد. یادم هست منصوریان در تیم امید به قدری خوب تیم را تمرین می داد که فوتبال قشنگی را از تیمش می دیدیم یا در نفت تهران هم همینطور عملکرد او فوق العاده بود ولی فکر می کنم هنوز در استقلال به آنچه که در نظرش است نرسیده و این مهم فقط با انجام تمرینات فشرده به دست می آید چون تیم هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می گیرند 10 برابر بازی های معمولی انگیزه دارند و ناخودآگاه میزان دوندگی شان مقابل بازیکن استقلال دوچندان می شود پس لازم است بازیکنان استقلال دوبرابر بازیکنان تیم های دیگر تمرین کنند چون در جریان بازی های استقلال دقایقی از بازی افت بدنی بازیکنان به چشم می آید ضمن اینکه هرچه تعداد جلسات تمرینی بیشتر باشد بازیکنان هماهنگ تر می شوند.
دروازه بان سال های دور استقلال  درباره واکنش بختیار رحمانی و تعویض شدنش بیان داشت: بازیکن باید از نیمکت نشینی و تعویض شدن ناراحت شود. بختیار هم حق دارد ناراحت شود اما حق ندارد واکنش نشان دهد چون بازیکنی که جای او وارد زمین می شود از لحاظ روحی صدمه می بیند. بختیار رحمانی یکی از فوتبالیست های باکیفیت و خوش اخلاق فوتبال ماست. من هم به عنوان یک بیننده از تعویض شدن او تعجب کردم اما این تصمیم مربیانش است و باید احترام بگذارد و مطمئن باشد با ممارست بیشتر در استقلال موفق می شود چون دلش و قلبش با استقلال است. می خواهم به بختیار بگویم من بارها نیمکت نشین ناصر حجازی عزیز شدم ولی هیچ وقت رابطه ام با آن شادروان سرد نشد. خیلی با هم رفیق بودیم و این باعث تعجب همگان بود. هر وقت احساس می کردم حقم بوده بازی کنم می رفتم با رایکوف صحبت می کردم. برای من هم حتی نشستن روی نیمکت بزرگی مثل ناصر حجازی سخت و ناراحت کننده بود. 
رشیدی در پایان درباره عملکرد رحمتی گفت: مهدی در بازی با سیاه جامگان همانی بود که باید همیشه باشد و امیدوارم در بازی های آینده نیز همین گونه دروازه استقلال را بسته نگه دارد و بداند هنوز جزو بهترین هاست. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار