نصرالله عبداللهی:
تابناک تهران- نصرالله عبداللهی درباره اتفاقاتی که شب گذشته برای منصور پور حیدری رخ داد، صحبت کرد و گفت: همه ما اعم از مدیران مربیان و بازیکنان دوست داریم در کنار منصور پورحیدری باشیم اما از طرفی، نمی خواهیم با حضورمان مزاحمت ایجاد کنیم. او همچنین از بدهکار بودن اسپانسر باشگاه به تیم استقلال سخن به میان آورد و اشاره ای به ماجرای مطالبات پادوانی نمود.
کد خبر: ۳۱۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 10 October 2016
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نمیخواهیم با حضور در بیمارستان برای منصور مزاحمت ایجاد کنیم.
نصرالله عبداللهی درباره اتفاقی که شب گذشته برای منصور پورحیدری رخ داده است اظهار داشت: من صبح این موضوع را شنیدم. البته سرمربی تیم ما دیشب به محض آنکه از ماجرا باخبر شده خودش را به بیمارستان رسانده و تا دیروقت در کنار منصور بوده است. همه ما از مدیران تا بازیکنان استقلال دوست داریم هرلحظه در بیمارستان در کنار منصور باشیم. اما او در سی سی یو است و نمی خواهیم با حضورمان مزاحمت ایجاد کنیم. از هواداران استقلال و کل مردم ایران می خواهم در این روزهای عزیز برای سلامتی منصورخان دعا کنند.
وی درباره مشکلات مالی استقلال گفت: باشگاه به دنبال پول است و افتخاری تلاش می کند هرچه سریعتر این مشکل را حل کند. البته ما از اسپانسر باشگاه طلبکار هستیم و منتظریم پولی که اسپانسر قرار است بدهد به حساب باشگاه برود. بعد از آن دیگر مشکلی نخواهد بود. 
عبدالهی درباره این موضوع که لئوناردو پادوانی تهدید به ترک تمرینات کرده است گفت: پادوانی تهدید نکرده اما این حق طبیعی بازیکن است که پیگیر مطالباتش شود. ما هم در تلاشیم که به زودی پول او را بدهیم. البته به جز پادوانی حقدوست هم است که پولی نگرفته که این دو نفر وقتی پول به حساب باشگاه واریز شود مطالباتشان را خواهند گرفت.
سرپرست آبی پوشان در ادامه درباره این بحث که مشکل اسپانسر استقلال با تلویزیون و سامانه هواداری باشگاه است گفت: من هم چیزهایی شنیده ام اما می دانم که این مشکل مشترک ما و پرسپولیس است و مدیران دو باشگاه در تلاش هستند که به زودی حل شود.
عبداللهی در پایان درباره مطالبات منصور پورحیدری نیز گفت: منصور در اولویت است و هر وقت به باشگاه پول برسد اول از همه به ایشان پرداخت می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار