میناوند:
تابناک تهران- مهرداد میناوند یکی از بازیکنان خوب و موفق دهه هفتاد کشورمان محسوب می شود که طرفداران زیادی برای خودش دارد. او این روزها مشغول هدایت تیم خونه به خونه بابل است و تیم خوب و آماده ای را برای قهرمانی در لیگ دسته اول کشور جمع وجور کرده است. وی در آخرین صحبتهای خود از لیگ یک انتقاد کرد و گفت: در لیگ یک مسائلی وجود دارد که ربطی به مستطیل سبز ندارد.
کد خبر: ۳۰۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 08 October 2016
مربی تیم خونه به خونه بابل گفت:مربی که محروم می شود در گل کوچک هم نباید حق مربیگری داشته باشد.
مهرداد میناوند درباره روند اتفاقات رخ داده در لیگ اظهار داشت:متاسفانه مسابقات لیگ یک تحت تاثیر مسائلی است که بعضا ارتباطی به زمین فوتبال ندارد و رد پای ناپاکی در آن دیده می شود. من به عنوان کوچکترین فرد از رییس فدراسیون و همینطور  کامرانی فر خواهش می کنم با دقت بیشتری این مسابقات را رصد کنند تا بتوانند این عوامل را شناسایی کنند.
وی ادامه داد:واقعا دردناک است که سرنوشت جوانانی که در این مسابقات حضور دارند و سرمایه گذارانی که خالصانه برای خدمت به فوتبال آمده اند به خاطر جریان های بیرونی تحت تاثیر قرار بگیرد. من تقاضا می کنم بیش از پیش مراقب لیگ یک باشید و این توجه را فقط به چند هفته پایانی محدود نکنید. همانطور که برنامه نود توانست به پاک تر شدن لیگ برتر کمک کند باید با حمایت از برنامه تلویزیونی لیگ یک این اتفاق را برای مسابقات مذکور رقم بزنیم.
مربی خونه به خونه خاطرنشان کرد:آقایان، مسئولین لیگ یک را دریابید،آنجا هوا خوب نیست.تاکید می کنم اشتباهات داوری اجتناب ناپذیر است.ولی وقتی برخی مسائل تکرار می شود دیگر اسمش اشتباه نیست و باید شک کرد.به من نمی چسبد که یک بازی را جوری برایم دربیاورند و ببریم.من آدم فوتبالی هستم.حرف من به عنوان یک عضو جامعه فوتبالی است.
میناوند درباره اینکه آیا حاضر است در این باره مدارکی ارائه بدهد گفت:من یک حرفی زدم و گفتم نظارت را بیشتر کنند. برخی آدم ها هستند که بیش از حد گنده شده اند.می گویند یک مربی در لیگ برتر مربیگری نکند و برود در لیگ یک مربیگری کند.این چه قانون من در آوردی است.مربی که محروم می شود در گل کوچک هم نباید حق مربیگری داشته باشد.
میناوند افزود:اولتیماتوم می دهم که برخی نتایج در لیگ یک بیرون زمین رقم می خورد.برخی آخر فصل حرف می زنند اما من الان می گویم.آقایان ناپاکی که در لیگ یک رخ می دهد اصلا پشت پرده نیست و روی پرده است.بیاید و این بساط را جمع کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار