تابناک تهران- رئیس هیئت مدیره پرسپولیس تهران امروز در جلسه هیئت مدیره این باشگاه حضور پیدا کرد. موضوع این جلسه پیرامون کلیات باشگاه و اقداماتی که در این تیم صورت گرفته است، بود. او همچنین گفت: دراین جلسه از حسابرسی ها به صورت روشن و شفاف صحبت شده که این امر باعث شکوفایی هرچه بهتر باشگاه می شود و در رابطه با مشگلی که برای گولچ مدافع سرخپوشان ایجاد شده است نیز صحبت به میان آورد.
کد خبر: ۳۰۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 04 October 2016
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درباره ادعاهای هدایتی باشگاه نظر می دهد.
جعفر کاشانی در درباره نشست امروز هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود که با حضور  گرشاسبی ، گلزاده، طاهری و بنده حقیر برگزار شد و درباره کلیات باشگاه و اقداماتی که صورت گرفته صحبت شد. همچنین باید اعلام کنم که از نظر حسابرسی همه چیز به صورت روشن و شفاف مطرح شد که این مساله نویدبخش این است که باشگاه شرایط خوبی پیدا خواهد کرد و شاهد شکوفایی آن خواهیم بود.
وی درباره مشکلی که برای گولچ مدافع خارجی این تیم ایجاد شده است گفت: در نشست امروز به جزییات نپرداختیم اما باشگاه اقداماتی را انجام داده و امروز نامه هایی که باید به زبان انگلیسی و فارسی تایپ می شد آماده کردند و قرار است به فیفا ارسال شود.
کاشانی درباره این موضوع که آیا به حذف تیم از رقابت های جام حذفی اشاره شد بیان داشت: در نشست امروز بیشتر به مسایل کلان باشگاه پرداختیم ضمن آنکه بعد از شکست اخیر تیم مشخص شد که در چه نقاطی ضعف داریم.
وی درباره مصوبات نشست امروز گفت: امروز مصوبه ای نداشتیم و درباره مصوباتی که قبلا انجام شده و در حال اجرایی شدن است بحث کردیم. 
رییس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: دکتر طاهری گزارش مختصری از برنامه های خود و اقدامات خوبی که صورت گرفته به هیات مدیره ارایه کردند و حتی شب گذشته تا ساعت 10 آقایان در باشگاه بودند تا برنامه ها را هماهنگ کنند و به هیات مدیره گزارش بدهند. بزرگ ترین مشکل پرسپولیس به گذشتگان برمی گردد و مسایلی که به تیم ارث رسیده است. 
کاشانی درباره ادعاهای اخیر حسین هدایتی اذعان داشت: بنده دقیقا نمی دانم که چه جزییاتی مطرح شده و اتفاقا امروز پرسیدم که موضوع چیست قطعا باشگاه به ادعاهای مطرح شده رسیدگی می کند و تحقیقات لازم انجام خواهد شد. باشگاه قطعا نظرات خود را اعلام خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار