کد خبر: ۳۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۸ 04 May 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در صورت اختصاص منابع مالی، ۱۴ پروژه عمرانی بخش ورزش با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
رضا گلمحمدی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش ورزش در سال جاری به میزان اعتیار تخصیص این بخش بستگی دارد، اظهار داشت: در نظر داریم امسال  14 پروژه عمرانی در بخش ورزش به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه افتتاح این تعداد پروژه به 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: شرط افتتاح این پروژه‌ها تخصیص اعتبار مورد نیاز است.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز با تاکید بر اینکه اگر اعتبارات لازم به این بخش تخصیص داده شود طبق زمان‌بندی صورت‌گرفته پروژه‌ها افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: امید است این مهم اجرایی شود تا شاهد ارتقا سطح ورزش استان باشیم.
وی با اشاره به اینکه تیم  مقاومت البرز نماینده استان است که از جایگاه خوبی برخوردار است، تصریح کرد: باید این باشگاه ترمیم شود که تحقق این مهم به همکاری مسئولان استانی، شهرستانی، شهرداری و شورای شهر نیاز دارد.
گلمحمدی با بیان اینکه تیم مقاومت البرز امکانات لازم برای جذب نیروهای سرباز را دارد، اظهار داشت: باید آن طور که  شایسته است تیم را در سطح کشور حمایت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار