جام حذفی ایزان:
تابناک تهران- جام حذفی آغاز شد و پرسپولیس در اولین دیدارش در مقابل تیم بی نام و نشان قشقایی شیراز به میدان رفته، این دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود و تیم سرخپوش تهرانی بعد سه سال بازهم به ورزشگاه آمده است.در نیمه اول پرسپولیس غافل گیر شد و پس از مدت ها عقب نیفتادن از حریفان، اولین گل را دریافت کرد و از حریفش عقب افتاد.
کد خبر: ۳۰۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 30 September 2016
در اولین دیدار پرسپولیس در جام حذفی امسال، شاگردان برانکو بدون حضور ملی پوشان باید در شیراز به مصاف تیم قشقایی بروند. برنده این دیدار در مرحله بعد، به مصاف برق جدید شیراز خواهد رفت.
مرحله یک سی و دوم جام حذفی، ورزشگاه حافظیه شیراز

تماشاگر: 15 هزار نفر

داوران: محمدحسین زاهدی فر – جلیل شعرانی – علی احمدی و علی ابراهیمی
 
قشقایی شیراز:
علی اسدی، محسن رضوی، محمد شریف زاده، حمید سفیدگری، سهیل نیک نام، هادی مرادی، مهدی شیری، علی نگارنده، هادی خادم، محمدجواد زارعی و حسین کوشکی
سرمربی: اصغر اکبری
 

پرسپولیس تهران:
بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی، محمدامین آرام‌طبع، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه(فرشاد احمدزاده)، محسن مسلمان، ولادمیر پریاموف و علی علیپور.
سرمربی: برانکو ایوانکوویج
 
 
گل ها :
قشقایی شیراز یک پرسپولیس صفر: ( دقیقه 10، محمدجواد زارعی): ارسال ضربه ایستگاهی برای قشقایی در یک رفت و برگشت توپ را در شش قدم روی سر زاهدی مهیا کرد تا این بازیکن به راحتی دروازه رادوشوویچ را باز کند.
 
قشقایی شیراز یک پرسپولیس یک: (دقیقه 58، پریمیوف): روی ارسال محسن مسلمان، پریمیوف موفق شد بالاتر از مدافع حریف با ضربه سر توپ  را درون دروازه قشقایی قرار دهد و بازی را به تساوی بکشاند.
 
 
شرح نیمه اول :

پرسپولیسی ها در اولین گام جام حذفی برابر حریف دسته دومی خود قرار گرفتند و در حالی که تصور می شد کار سختی مقابل این تیم علیرغم مهمانی در حافظیه نداشته باشد با تک گلی زارعی به ثبت رساند شکست خوردند.

هر دو تیم با فوتبال سرعتی و نشانه گرفتن ضعف های دفاعی سعی در رسیدن به دروازه رقیب داشتند که در این راه قشقایی با تجربه مهدی شیری و ارسال های بلند و تودر او برای مهاجمان سرعتی بهتر به دروازه رادوشوویچ نزدیک شدند و موقعیت های زیادی به ثبت رساندند.
 
 
 
دقایق حساس:
دقیقه 11: فرار از آفساید بازیکن قشقایی را با رادوشوویچ تک به تک کرد که دروازه بان صربستانی پرسپولیس موفق شد زودتر از مهاجم حریف توپ را دفع کند و مانع از تکمیل فاجعه برای این تیم شود.
دقیقه 20: بهترین فرصت پرسپولیس توسط علیپور و شوت او از درون محوطه جریمه توسط قاسمی، دروازه بان قشقایی به کرنر روانه شد.
دقیقه 24: ضربه محسن مسلمان از درون محوطه جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت تا دومین فرصت مناسب این تیم از دست برود.
دقیقه 35: باز هم روی یک ضدحمله بازیکن قشقایی پشت محوطه صاحب توپ شد که اینبار توسط ربیع خواه متوقف شد و داور به سود این تیم یک ضربه ایستگاهی گرفت اما ضربه مهدی شیری به دیوار دفاعی برخورد کرد.
دقیقه 39: پاس تودر برای احمد نوراللهی با عبور این بازیکن از مدافع مستقیمش همراه شد اما در نهایت ضربه فنی اش را نتوانست از بالای سر دروازه بان رد کند و توپش به بیرون رفت.
دقیقه 47: باز هم بازیکنان قشقایی اینبار توسط نگارنده صاحب فرصت گلزنی در موقعیت تک به تک با رادوشوویچ شدند که دروازه بان پرسپولیس توانست ضربه مهاجم حریف را دفع کند و در ادامه ضربه شیری راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 52: شوت راه دور توسط نگارنده با اختلاف کمی از دروازه پرسپولیس به بیرون رفت تا باز هم موقعیت و فرصت در اختیار قشقایی باشد.
دقیقه 56: ضربه از درون محوطه جریمه توسط پریمیوف با اختلاف به بیرون رفت تا صدای هم تیمی های این بازیکن نیز به دلیل عدم پاس مناسب به آنها به آسمان بلند شود.


حاشیه:

* پرسپولیس بدون حضور ملی پوشان خود در این بازی حاضر شده است.
* پرسپولیس بعد از حدود 3 سال در شیراز حضور یافته است. آخرین دیدار این تیم، مربوط به بازی برابر فجر سپاسی بود که با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار