سید حسن خمینی:
یادگار امام گفت: تمام شعارهای انقلاب با پیوند معنوی امام و مردم شکل گرفت و ما نباید اجازه دهیم ارزش‌ها، آرمان‌ها و آن پیوند مقدس فراموش شود.
کد خبر: ۳۰۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 28 September 2016
به گزارش جماران، یادگار امام طی سخنانی در دیدار با جمعی از خانواده‌های سرداران شهید دوران دفاع مقدس که در حرم امام خمینی (ره)، برگزار شد، پیوند عاطفی و معنوی مردم با امام (ره) را هویت انقلاب اسلامی خواند و با اشاره به سخنان خانواده‌های شهدا درباره علاقه به امام راحل و پیروی راه ایشان، اظهار کرد: وصیت‌نامه شهدا و سنگ‌نوشته‌های مزار آنان، نشانگر هویت اصلی انقلاب است.

وی با اشاره به آرمان‌های سه‌گانه استقلال، آزادی و دین‌داری، افزود: تمام شعارهای انقلاب با پیوند معنوی امام و مردم شکل گرفت.

 سیدحسن خمینی، شهدا را قله‌های رفیع معنوی جامعه دانست و با اشاره به ضرورت ایفای نقشی چون نقش حضرت زینب (س) ‌از سوی خانواده‌های آنان، تأکید کرد: نباید بگذاریم ارزش‌ها، آرمان‌ها و آن پیوند مقدس فراموش شود.

وی در پایان گفت: پیوند تاریخی و تاریخ‌ساز مردم، شهدا، فرماندهان شهید و ایثارگران با امام (ره) به‌عنوان رهبر جریان عمیق دینی که سعادت جامعه را همراه خود دارد، همواره باید تبیین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار