تابناک تهران- روزبه چشمی بی شک یکی از سرمایه های فوتبال ملی ایران است. بازیکنی که توانایی ها و استایل بازی اش نوید از حضور یک بازیکن سطح بالا برای کمربند میانی تیم ملی ایران را می دهد. مصدومیت چشمی چند وقتی هست او را از فوتبال دور کرده اما کم کم این روزها ی سخت برای روزبه چشمی و طرفدارن استقلال به سر می رسد و چشمی آماده حضور در لیگ می شود.
کد خبر: ۳۰۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 28 September 2016
هافبک تیم استقلال گفت:استقلال با بردی که مقابل ذوب آهن کسب کردبه طور حتم می تواند به روزهای خوب برگردد.
روزبه چشمی درباره بازگشت خود به تمرین استقلال اظهار داشت:دو روز است تمرینات نرم دوی را در کنار زمین آغاز کرده ام.فعلا دو هفته باید تمرین کنم تا اگر شرایط خوب بود به تمرین بدنسازی ملحق شوم.
وی درباره دوره آسیب دیدگی که سپری کرد گفت:این مقطع بسیار سخت زندگی ام بود.امیدوارم برای هیچ بازیکنی چنین اتفاقی رخ ندهد.با حمایتی که هواداران،باشگاه و کادر فنی داشتند این دوره را سپری کردم.از همه آنها سپاسگزارم که من را حمایت کردند.از منصوریان هم ممنونم که از زمان حضورم در استقلال خیلی به من لطف داشت.او بارها و بارها با من صحبت کرد و روحیه داد.سپری کردن این شرایط در تنهایی خیلی سخت بود.باید از دکتر نوروزی هم تشکر ویژه ای داشته باشم.او از روز اول عمل تا امروز که نرم دوی را شروع کردم در کنارم بود.امیدوارم بتوانم لطف او را جبران کنم.
هافبک استقلال درباره اینکه فکر می کند چه زمانی به تمرین برگردد خاطرنشان کرد:من فکر می کنم تا دوماه دیگر بتوانم به تمرین برگردم.
وی درباره روند استقلال در لیگ برتر بیان داشت:ما در این مدت کمی بدشانسی آوردیم.شرایط بازی ها اینجوری بوده است.فاصله زیادی با تیم های دیگر نداریم.راحت می شود این فاصله را کم کنیم و استقلال دگرگون شده ای را هواداران در آغاز لیگ خواهند دید.استقلال با بردی که مقابل ذوب آهن کسب کردبه طور حتم می تواند به روزهای خوب برگردد.
چشمی درباره بازی مقابل ملوان نوین انزلی گفت:درست است که حریف ما گمنام است.اما بدون شک باید تلاش کنیم و هوشیار باشیم که در این بازی به پیروزی برسیم.ما در جام حذفی می توانیم با 5 بازی قهرمان شویم و این راه بسیار خوبی است که جای مان را در لیگ قهرمانان تضمین کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار