معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل محیط زیست استان مازندران را جایگزین محمد‌هادی حیدرزاده مدیرکل محیط زیست استان تهران کرد.
کد خبر: ۳۰۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 28 September 2016
معصومه ابتکار امروز چهارشنبه رای به جابجایی و تغییرات در مدیریت محیط زیست استان تهران داد و با حکمی مدیر‌کل محیط زیست مازندران را به تهران منتقل کرد.

وی که در دو هفته اخیر نسبت به بازداشتهای انجام گرفته در اداره کل محیط زیست استان تهران سکوت کرده است، سرانجام  امروز با تغییرات و پایان ماموریت محمد‌هادی حیدرزاده در محیط زیست استان تهران موافقت و ناصر مهردادی را به جای وی معرفی کرد.

محمد‌هادی حیدرزاده از جمله افرادی بود که با روی کارآمدن معصومه ابتکار همراه وی به محیط زیست کوچ کرد اما پس از سه سال کلید اتاق ریاست در اداره کل استان تهران را تحویل مدیر‌کل محیط زیست استان مازندران داد.

اما مهمترین دغدغه‌هایی که به غیر از موضوع آلودگی هوا گریبان حیدرزاده را گرفته بود بحث تخلفات اداری در زیرمجموعه اداره کل محیط زیست استان تهران بود و این روند در روزهای آخر مدیریت او منجر به دستگیری و بازداشتهای معاون فنی اداره کل، کارمند دفتر مدیریت و رئیس اداره محیط زیست شمیرانات شد.

پرونده‌ای که همچنان مفتوح است و احتمال بازداشتیهای دیگری در آن می‌رود موجب شد تا تغییراتی هر چند کوتاه در زیر مجموعه این سازمان شکل گیرد و در زمان پایان ماموریت حیدرزاده هیچگونه نظر مثبتی برای ماندن وی صورت نگیرد.

اینکه این تغییرات چقدر می‌تواند در فرار رو به جلوی محیط زیست برای تخلفات اداری صورت گرفته مثمر ثمر باشد و ابتکار چگونه به دغدغه‌های ایجاد شده پاسخ می‌دهد نیز نیازمند زمان خواهد بود اما در هر صورت تغییرات شکل گرفته می‌تواند نوید دهنده اخبار و مشکلات تازه‌ای  در محیط زیست باشد.

به گزارش تسنیم، چندی قبل محمد‌هادی حیدرزاده مدیر‌کل سابق محیط زیست استان تهران از احضار و بازجویی معاون فنی و کارمند دفتر محیط زیست استان تهران به مراجع قضایی خبر داد و اتهامات آنان را تخلفات اداری دانست.

پس از افشا شدن تخلفات اداری در سازمان حفاظت محیط زیست، سومین متهم نیز توسط مراجع قضایی احضار و بازداشت شد.

همچنین هفته گذشته علیرضا جزینی‌زاده؛ رئیس تخلفات اداری و حراست سازمان محیط زیست در گفت وگو با تسنیم اعلام کرده بود: «ب.م» رئیس اداره محیط زیست شمیرانات در راستای برخورد با تخلفات دستگیر شده است و تحقیقات و بازجویی از این فرد همچنان ادامه دارد.

وی درباره اینکه آیا تخلفات مالی هم در پرونده فرد دستگیرشده وجود دارد یا خیر، گفته بود این موضوع تا پایان تحقیقات روشن نخواهد شد اما تخلفات مالی هم می‌تواند به‌عنوان یکی از اتهامات مطرح باشد. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار