شهردار ملارد مطرح کرد:
ملارد-شهردار ملارد گفت:سرانه فضای سبز شهری ملارد سه متر برآورد می شود که با تدابیر اتخاذ شده،تلاش می کنیم این میزان با افزایش هر چه بیشتری همراه شود.
کد خبر: ۳۰۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 28 September 2016
علی اکبر خراسانی  با اشاره به نقش تعیین کننده فضای سبز در زیبایی و طراوت شهر اظهار داشت:طرح ها و پروژه های متعددی در بخش فضای سبز و احداث پارک ها و بوستان های محلی در طول سه سال اخیر در ملارد اجرایی و عملیاتی شده که چنین اقداماتی موید دقت نظر مدیریت شهری در توسعه فضای سبز شهری است.

شهردار ملارد گفت:یکی از کانون های تمرکز ما به ارائه خدمات مطلوب تر به بانوان شهر ملارد به عنوان گروهی که نیمی از جمعیت این خطه را تشکیل می دهند، معطوف می شود.

 وی افزود:طرح ها و برنامه های متعددی در طول سه سال اخیر برای بانوان این شهر پیش بینی و طراحی شده است که احداث دو پارک بانوان در شهر ملارد و تلاش برای بهره برداری از پارک سوم در آینده، موید تلاش جدی و موثری است که برای رفع این نیازها و الزامات مقتضی این منطقه مد نظر قرارگرفته است.

وی افزود:در کمتر شهری از کشور شاهد هستیم در طول قریب به سه سال، این تعداد پارک بانوان کلنگ زنی و بهره برداری شود که در نوع خود کم نظیر است.

خراسانی در خاتمه با بیان توسعه فضای سبز شهری به عنوان یکی از دستور کارهای ویژه مدیریت شهری ملارد یادآور شد:تلاش می کنیم سرانه فضای سبز شهری در این خطه که در حال حاضر، سه متر مربع است با افزایش هر چه بیشتری همراه شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار