وزیر ورزش و جوانان از تلاش‌های رسانه ملی برای پوشش اخبار المپیک و پارالمپیک 2016 ریو قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۰۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 27 September 2016
به گزارش روابط عمومی صداوسیما، محمود گودرزی با ارسال نامه‌ای برای دکتر عسکری - رییس سازمان صداوسیما - از تلاش همه دست‌اندرکاران رسانه ملی برای پوشش اخبار المپیک و پارالمپیک 2016 ریو تشکر کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

«جناب آقای دکتر علی عسکری
ریاست محترم سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
احتراما؛ ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیرخم به شما و کلیه همکاران محترمتان در رسانه ملی، انعکاس واقعیت های اجتماعی و ورزشی و نگاه واقع بینانه به مهم ترین مسائل روز دنیای ورزش، هدایت افکار عمومی و نهادینه سازی فرهنگ پهلوانی و ورزشی از نقش های بی بدیل رسانه های جمعی است.
در این میان رسانه ملی همیشه حامی ورزش و ورزشکاران بوده است و فعالیت های شبانه روزی این رسانه تاثیرگذار، برای ایحاد فضای شور و نشاط در جامعه از طریق انعکاس مطلوب فعالیت های ورزشی، نقش بی بدیل آن را بیش از پیش نمایان نمود.
ورزش، مقوله فرهنگی و اجتماعی بوده و امسال، با توجه به سال المپیک و پارالمپیک، این نقش با اطلاع رسانی مطلوب صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، پررنگتر دیده شد.
قهرمانان و نام آوران ورزش ایران بارها و بارها با قهرمانی خود پرچم پرافتخار میهن اسلامی را به اهتزاز درآوردند و دل میلیون ها ایرانی را شاد کردند.
در این بین تمام بخش های محتوایی سازمان صداوسیما اعم از شبکه های رادیویی-تلویزیونی داخلی و برون مرزی با پرداختن به رویداد مهم المپیک و پارالمپیک ریو با نگاه حمایتی و منصفانه به مقوله ورزش و همچنین انجام کارشناسی به بازی های انجام شده در همه زمینه های نقد، تفسیر و گزارش، ضمن بوجود آوردن فضای شور و نشاط و امید در بین جوانان و ورزش دوستان، حامی و پشتیبان وزارت ورزش و جوانان در این برهه زمانی بود.
اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان از شما و مجموعه همکاران پرتلاشتان، بابت پوشش اخبار این دو رویداد کمال تشکر و قدرانی را داشته و از خداوند متعال برای کلیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موققیت و بهروزی دارم.»
\
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار