رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از تیترهای روزنامه همشهری طی چهار ماه اخیر گلایه کرد.
کد خبر: ۳۰۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 27 September 2016
محمد سالاری ظهر امروز در تذکر خود با بیان اینکه برنامه مدیریت بحران کلانشهرها از سوی معاونت عمرانی وزارت کشور به کمیسیون کلانشهرهای دولت ارائه شد، گفت: باید مدیریت شهری پایتخت مداخله جدی در برنامه‌های مدیریت بحران داشته باشد چرا که تهران در معرض آسیب‌های طبیعی و غیرطبیعی زیادی است و ما باید در این خصوص نقطه نظرات خود را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه قرار شد بخشی از نمایشگاه شهر آفتاب برای شهرداری بماند تا مجبور نشویم در هنگام برگزاری مراسمات نسبت به اجاره این نمایشگاه اقدام کنیم گفت: شهردار تهران نیز این موضوع را پذیرفت و قرار شد تیم کارشناسی در خصوص سهم شهرداری از نمایشگاه شهر آفتاب که آیا از زمین سهم ببریم یا بهره برداری، اقدامات کارشناسی را انجام بدهند.

وی با بیان اینکه بهتر بود شهر آفتاب و شهروند مورد مزایده قرار داده می‌شد گفت: اگر کسی پیدا شود که بخواهد شهر آفتاب را به جای 4000 میلیارد تومان 5000 میلیارد بخرد تکلیف چیست؟ و بهتر است در خصوص مزایده شهر آفتاب و شهروند تصمیم گیری شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران ضمن تذکر به روزنامه همشهری گفت: روزنامه همشهری در چهار ماه اخیر تیترهایی را انتخاب کرده که جنجال آفرین بوده و به نظر می‌رسد رنگ و بوی تفرقه اندازی میان شهرداری و دولت را داشته که مطمئن هستم هیچ کس ایجاد تفرقه میان دولت و شهرداری را قبول ندارد.

وی با اشاره به اقدامات خوب روزنامه همشهری گفت: فضای این روزنامه فرهنگی و نه سیاسی است و باید بگویم این روزنامه در خدمت شهر است و تقاضا دارم سه عضو شورا که در کمیته نظارت بر روزنامه همشهری عضو هستند به این اقدامات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار