عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سخنان رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت: اعضای شورای شهر نباید با استفاده از لفظ خائن، یکدیگر را به خیانت متهم کنند.
کد خبر: ۳۰۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 27 September 2016
حبیب کاشانی روز سه شنبه در دویست و نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به تصویب لایحه واگذاری فروشگاه های شهروند و مجموعه شهر آفتاب در جلسه قبلی شورا افزود: رحمت اله حافظی پس از تصویب این لایحه و واگذاری این دو مجموعه به بانک شهر، اعضای شورای شهر تهران را خائن خطاب کرد. 

وی با تاکید بر اینکه همه اعضای شورای شهر نماینده مردم هستند، اظهار کرد: اعضای شورا در جریان بررسی این لایحه نظرات مختلفی داشتند که در نهایت لایحه با نظر اکثریت تصویب شد و حال درست نیست که اعضا را به دلیل تصویب این لایحه خائن خطاب کنیم. 

کاشانی افزود: در جریان بررسی لایحه واگذاری شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر، اعضای شورا نظرات خود را مطرح کردند و حال درست نیست که هرکسی نظری مخالف نظر ما داشته باشد را خائن بنامیم. 

وی گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران واگذاری سهام دو مجموعه شهروند و شهرآفتاب به بانک شهر کاملا قانونی است. 

وی تصریح کرد: شهرداری تهران 55 هزار میلیارد ریال به بانک شهر بدهی دارد که این رقم نیز برای توسعه و تجهیز مترو پایتخت هزینه شده است. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به اعضای شورا گفت: نباید از ادبیاتی که ایجاد تشویش می کند و یاس و ناامیدی را در جامعه رواج می دهد، استفاده کنیم. 

لایحه واگذاری مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و 60 درصد سهام فروشگاههای شهروند به بانک شهر در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید. 


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار