دومین دوره رقابت های بین المللی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام جام الماس خلیج فارس با حضور رئیس فدراسیون جهانی در تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۳۰۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 27 September 2016
دومین دوره رقابت های جام الماس خلیج فارس29 و 30 مهر، با حضور رافائل سانتوجو رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام در سالن فرهنگسرای بهمن تهران برگزار می شود.

مسابقات جام الماس خلیج فارس در رشته های بادی کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام پیگیری می شود که رقابت های بادی کلاسیک در 5 دسته قدی 168، 171، 175، 1890 و +180 سانتی متر و مسابقات فیزیک در دسته های قدی 172، 175، 178، 181 و +181 سانتی متر برگزار می شود.

ورزشکاران پرورش اندام در رقابت های جام خلیج فارس نیز در اوزان 70، 80، 90، 100 و +100 کیلوگرم برابر حریفان صف آرایی خواهند کرد.

به نفرات برتر اول هر رشته هزار دلار، دوم ششصد دلار و نفرات سوم چهارصد دلار اهدا می شود، ضمن اینکه به اورال(قهرمان قهرمانان) مسابقات پرورش اندام و فیزیک ضمن اهدای جایزه نفر اول، دو هزار لار تعلق خواهد گرفت.

علاوه بر جوایز نقدی، با رایزنی های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، سه کارت حرفه ای در پرورش اندام و یک کارت حرفه ای در فیزیک به قهرمانان این دوره از رقابت های جام الماس اهدا می شود.

29 مهر وزن کشی و اندازه گیری قد انجام می شود و 30 مهر ورزشکاران بر روی صحنه این رقابت ها می روند تا قهرمانان این دوره شناخته شوند.   
 
نخستین دوره مسابقات بین المللی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام جام الماس خلیج فارس، پارسال به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار