فرماندار شهرستان قرچک گفت: قلع و قمع مدارس قرچک موجب شده تا یک هزار دانش آموز این شهرستان سرگردان شده و مسئولان آموزش و پرورش برای ساماندهی این دانش آموزان دچار مشکل شوند.
کد خبر: ۳۰۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 27 September 2016
«مالکان شش مدرسه در شهرستان قرچک از ابتدای سال جاری تا کنون حکم قضایی قلع و قمع (تخلیه و تخریب) دریافت کردند»
به گزارش ایرنا، مسعود مرسل پور روز دوشنبه در همایش سراسری مدیران، معاونان و مربیان پرورشی شهرستان قرچک در سالن همایش های کانون ملائک این شهرستان اظهار کرد: هم اکنون بیش از 50 هزار دانش آموز در 140 واحد آموزشی شهرستان مشغول به تحصیل هستند اما قلع و قمع برخی از مدارس موجب شده تا آموزش و پرورش با مشکلات بسیاری مواجه شود.
وی با بیان اینکه مشکلاتی در خصوص مالکیت فضاهای آموزشی شهرستان قرچک از قبل وجود داشته است افزود: این مشکلات موجب شده تا مالکان در محاکم قضایی طرح دعوا کرده و حکم قلع وقمع برخی از این واحدهای آموزشی را دریافت کنند.
مرسل پور تاکید کرد: هر چند در دولت تدبیر و امید چند مدرسه استاندارد و با کیفیت ظرف مدت شش ماه در قرچک احداث شده اما قلع و قمع مدارس این شهرستان، این تلاش ها را بی اثر کرده و شاهد تراکم بالای دانش آموزان در مدارس قرچک هستیم.
وی افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید مسئولان آموزش و پرورش با جمعیت یک هزار نفری از دانش آموزان این مدارس قلع و قمعی مواجه شدند و با وجود آن که این دانش آموزان در سایر مدارس ساماندهی شده اند اما نگرانی های والدین آن ها همچنان وجود دارد.
فرماندار قرچک با بیان اینکه پیگیری هایی برای رفع مشکل این مدارس با استانداری تهران و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان انجام شده گفت: برخی مشکلات به دستگاه های نظارتی و امنیتی منتقل شده تا با پیگیری مسئولان این مشکل رفع شود.
وی با بیان اینکه اعتباری که اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران به قرچک اختصاص داده بسیار ناچیز است، عنوان کرد: مجموعه شهرستان قرچک آماده است در صورت تامین اعتبار، زمین مورد نیاز احداث مدارس را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.
شهرستان قرچک با 300 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار