مراسم معارفه مدیرعامل بانک سرمایه با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 26 September 2016
 بنابر اعلام بانک سرمایه، مراسم معارفه محمدرضا خانی مدیرعامل جدید این بانک با حضور اعضای هیات‌مدیره و مدیران ارشد بانک سرمایه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدعلی هادی عضو هیات‌مدیره بانک سرمایه طی سخنانی گفت: هیات‌مدیره بانک سرمایه حامی و پشتیبان مدیرعامل جدید در اجرای برنامه‌ها و تصمیمات او و به منظور دستیابی به اهداف بانک است و از تمامی همکاران می‌خواهم با جدیت و پشتکار تلاش کنند تا بانک سرمایه به یک بانک خصوصی نمونه در کشور تبدیل شود.

بهمن خادم، عضو هیات‌مدیره و معاون مالی بانک سرمایه نیز با تبریک انتصاب خانی به عنوان مدیرعامل این بانک گفت: بانک سرمایه در حال حاضر در شرایط مطلوبی قرار دارد و امیدوارم با همکاری و همدلی همه دوستان بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

در ادامه مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره بانک سرمایه طی سخنانی با اشاره به این موضوع که همکاران بانک سرمایه از بهترین‌های نظام بانکی هستند، اظهار داشت: بانک سرمایه جوان‌گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده و می‌کوشد تا با بهره‌مندی از نیروهای جوان و توانمندی‌های ایشان و با تاکید روی همدلی، همگامی و همزبانی اهداف متعالی خود و شعار «بانک خوب سرمایه است» را تحقق بخشد.

خانی پیش از این در کنار عضویت در هیات‌مدیره بانک سرمایه، به عنوان قائم مقام مدیرعامل این بانک مشغول فعالیت بوده و به پیشنهاد هیات‌مدیره بانک سرمایه و تایید بانک مرکزی به سمت مدیرعامل این بانک منصوب شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار