جلالی:
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به بیانات امروز رهبری در کلاس درس خارج فقه و توصیه های ایشان درباره انتخابات گفت: امیدواریم کسانی که داعیه‌دار صیانت از ارزش‌های دینی، انقلابی و ارزش‌گرایی هستند توصیه‌های رهبری را جدی بگیرند.
کد خبر: ۳۰۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 26 September 2016
کاظم جلالی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری دیده‌بان هوشمند و هدایت کننده کشور در مسیر اصلی تعالی، رشد و توسعه هستند گفت: رهبر معظم انقلاب با آگاهی، هوشمندانه و دقیق و شناخت عمیق از ظرفیت، آینده و مخاطراتی که می‌تواند کشور و مردم را تهدید کند مبتنی بر خیر و صلاح کشور و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی، موضع گیری و امر و نهی و توصیه می‌کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به عنوان محور هدایت کشور به آقای احمدی نژاد توصیه کردند که در انتخابات شرکت نکنند. ایشان فرمودند دو قطبی شدن مسیر کشور را به صلاح نمی‌دانند و اشاره کردند کسانی که صدها جلسه با ما نشست و برخاست کردند را می‌شناسم.

نماینده مردم تهران در ادامه گفت: آقای احمدی نژاد تمام تلاشش را در گذشته در مسیر دو قطبی شدن انجام داد و خیلی از اتفاقات و تنش‌های بی‌حاصل را ایجاد کرد که همه اینها در نتیجه عملکرد گذشته‌اش بود. براین اساس احساس رهبری این بود در شرایطی که کشور به آرامش، وحدت و گذراندن این دوران نیاز دارد به صلاح نیست که ایشان در عرصه انتخابات وارد شوند. امیدواریم آقای احمدی نژاد نیز توصیه رهبری را جدی بگیرند.

جلالی در پایان گفت: کسانی که داعیه دار صیانت از ارزش‌های دینی، انقلابی و ارزش گرایی هستند باید بدانند امروز در ترازوی سنجش هستند که چگونه رفتاری خواهند داشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار