رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات بر این موضوع که شایعات علیه قضات زیاد است، تاکید کرد و گفت: ما حدود 11 هزار قاضی داریم که با همه سختی ها کارشان را انجام می دهند و اگر بر فرض یکی دو نفر از آنها پایشان لغزید، نباید به حساب همه قضات بگذاریم.
کد خبر: ۳۰۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 26 September 2016
حجت‌الاسلام نیری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست قدیم و جدید مجتمع قضایی خانواده 2 که ظهر امروز برگزار شد، گفت: موجب شرمندگی است که مجتمعی با این وسعت، یک سالن اجتماعات ندارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهشتی و قدوسی گفت: این شهدا انقلاب را برپا کردند و ما مکلفیم که امور را در این نظام به پیش ببریم. خدا قسمت ما کرده که قاضی شویم و وظیفه مان این است که این کار را با اخلاق انجام دهیم. قضاوت شغل نیست بلکه منصب الهی است و بسیار لذت‌بخش است زمانی که حقی را از ظالم بگیری و به مظلوم بدهی؛ همچنین بسیار لذت بخش است که میان زن و شوهرهایی که اختلاف دارند، الفت ایجاد کنیم.

وی افزود: شایعات علیه قضات زیاد است، البته ما حدود 11 هزار قاضی داریم که با همه سختی ها کارشان را انجام می دهند و اگر بر فرض یکی دو نفر از آنها پایشان لغزید نباید به حساب همه قضات بگذاریم. مگر دیگران دچار لغزش نمی شوند. اگر کسی هم اشتباه کرد آیا انصاف است که به قوه قضائیه بتازیم.

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات تصریح کرد: خوشبختانه در زمان آیت الله آملی لاریجانی با اشتباهاتی که پیش می آید قاطعانه برخورد می شود.

نیری با تشکر از خدمات صادقی رئیس سابق مجتمع قضائی خانواده 2 گفت: قرار است از وجود ایشان به عنوان مستشار در دادگاه عالی انتظامی قضات استفاده کنیم. وی از افتخارات این تشکیلات است و 11 سال در این مجتمع زحمت کشیدند و با مشکلات خانواده‌ها روبه‌رو شده‌اند.

وی در پایان گفت: آنچه که ما به عنوان بار سفر می‌بندیم انجام امور و خدمت به مردم و قضات است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار