معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از اخطار لغو مجوز900دفتر گردشگری تهران به دلیل نبود مدارک کافی ضمانت نامه بانکی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 25 September 2016
علی رفیعی  افزود: این دفاتر گردشگری به مدت 45 روز باید مدارک کافی ضمانت بانکی خود رابه روز رسانی و تکمیل کنند. 
وی اظهارداشت: اگر دفاتر گردشگری که در مرحله نخست مدارک ضمانت نامه بانکی خود را در تاریخ مقرر انجام ندهند به مدت یک ماه به حالت تعلیق و برای بار دوم نیز مجوز بهره بردرای آنها باطل خواهد شد. 
معاون گردشگری استان تهران خاطر نشان کرد: این طرح که در کمیسیون فنی میراث تهران مورد تایید قرار گرفت و از 30شهریور ماه در پایتخت اجرایی شد. 
به گفته وی در حال حاضر افزون بر 1900دفتر خدمات گردشگری در تهران دایر است. 

*ششم مهر ماه موزه های تهران رایگان است 
معاون گردشگری اداره کل استان تهران افزود: به مناسبت روز جهانی گردشگری بازدید رایگان 10موزه از جمله کاخ سعدآباد، نیاوران، موزه ملی ایران، موزه فرش، آبگینه، رضا عباسی، نقاشی پشت شیشه، موزه ملی معاصر، کاخ گلستان و موزه شهریار(شهرستان شهریار) برای بازدید عموم رایگان است. 
رفیعی همچنین از تجلیل راهنمایان معلول و کم توان جسمی حرکتی استان تهران در دهم مهرماه خبرداد و گفت: با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از فعالان معلول گردشگری استان تهران تجلیل به عمل خواهد آمد. 
وی گفت: در این مراسم نیز 2 تفاهم نامه همکاری میان انجمن صنفی دفاتر خدماتی و مسافرتی استان، انجمن صنفی راهنمایان گردشگری و تفاهم نامه ای با انجمن معلولان پارس به امضا خواهد رسید. 
معاون گردشگری میراث فرهنگی استان تهران همچنین از همسان سازی دو محوطه وسایت تاریخی پایتخت برای معلولان خبرداد و گفت: باغ موزه قصر و موزه ملی فرش برای معلولان هم سان سازی شده است. 
وی ادامه داد: در نظر داریم در آینده نه چندان دور این طرح را در موزه های آبگینه، رضا عباسی و نقاشی پشت شیشه انجام دهیم تا معلولان بدون کمترین دغدغه ازاماکن تاریخی پایتخت بازدید کنند. 
رفیعی اظهار کرد: همچنین در دهم مهر ماه نیز جشن دائمی تورهای تهران گردی را در پایتخت آغاز خواهیم کرد. 
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده : موسی فعالیان
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار