نابناک تهران- سروش رفیعی بازیکنی است که این روزها همه جا اسمش بر سر زبانها است. بازیکنی که به عنوان سر باز در تیم تراکتور سازی روزهای خدمتش را سپری می کند. گفته می شود که تبریزی ها از الان به فکر بستن قرار داد برای فصل بعد با سروش هستند چرا که فصل بعد خدمت این بازیکن تمام می شود و تراکتور سازان هم قصد ندارند به راحتی این بازیکن را از دست بدهند.
کد خبر: ۳۰۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 24 September 2016
ملی پوش تراکتورسازی گفت:تمام تلاشم را می کنم که بازیکن مفیدی برای تیم ملی باشم.
سروش رفیعی درباره اینکه گفته می شود مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با وی برای تمدید قرارداد آغاز شده است اظهار داشت: من فعلا تصمیم نگرفتم.در نیم فصل سربازی من به پایان می رسد و آن زمان تصمیم لازم را می گیرم.
وی درباره وضعیت تراکتورسازی گفت: تیم ما عملکرد خوبی داشته است و بای های نسبتا سختی انجام دادیم.به نظرم با گذشت 7 هفته نتایج تراکتور قابل قبول است و فکر می کنم که ما و پرسپولیس رقابت سختی برای گرفتن صدر جدول و قهرمانی نیم فصل داریم. تراکتور تیم خوبی است که تمام فاکتورهای موفقیت را چه از نظر مربی، چه بازیکن و چه مدیریت دارد.
هافبک تراکتورسازی افزود:واقعا حیف است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداریم. چون این تراکتور می توانست در بازی های آسیایی هم مدعی باشد. امیدوارم هرچه زودتر زمین یادگار امام هم مهیا شود چون تبریز پتانسیل این را دارد که در هر بازی استادیوم یادگار امام با این تیمی که تراکتور دارد پر شود.
رفیعی درباره دعوت به تیم ملی گفت: من خوشحالم که کی روش به من دوباره اطمینان کرد. تمام تلاشم را می کنم که بازیکن مفیدی برای تیم ملی باشم. تیم ما در شرایط حساسی است و دو بازی خیلی حساس داریم که می تواند شرایط ما را تعیین کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار