تابناک تهران- سید مجید حسینی بازیکن خوب و آینده داری است که در دو هفته گذشته اسمش را بر سر زبان ها انداخت و کاری کرده که منصوریان از الان به فکر تمدید قرار داد با او باشد. از ابتدای فصل استقلال در خط دفاعی بسیار متزلزل نشان داده بود. اما با آمدن مجید حسینی در خط دفاعی به یکباره ورق در خط دفاعی استقلال به نفع این تیم بر برگشت.
کد خبر: ۳۰۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 23 September 2016
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:دوست دارم تا پایان فوتبالم برای استقلال بزرگ بازی کنم.
سید مجید حسینی صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:
* استقلال شرایط خیلی خوبی دارد.
تیم ما توانست در دیدار با پرسپولیس و ذوب آهن که 2 تیم خوب لیگ هستند، 4 امتیاز کسب کند و با روحیه خوب وارد تعطیلات شود. ما از تعطیلات قبل به خوبی استفاده کردیم و اطمینان دارم در این تعطیلات هم به آمادگی بالاتری می رسیم و با تمام قدرت به مصاف حریفان می رویم. من به موفقیت استقلال اطمینان کامل دارم. من صحبت های آقای منصوریان را خواندم و از لطف و اطمینان ایشان از صمیم قلب تشکر می کنم. من همیشه در تمرینات استقلال با تمام وجود کارم را انجام می دهم و نهایت تلاشم را به کار می گیرم. از اعتماد علی آقا هم بسیار ممنونم و همواره تلاش می کنم جواب این اعتماد را به بهترین شکل ممکن بدهم. هر زمان برای استقلال به میدان برم، با همه وجود این کار را انجام می دهم و خوشحالم که توانسته ام رضایت کادر فنی، همبازیان عزیز و هواداران گران قدر استقلال را فراهم کنم.
* این که در چنین مقطعی از فصل از جانب سرمربی استقلال بحث تمدید قراردادم مطرح می شود، بسیار برایم ارزشمند و افتخاری بالا است.
پوشیدن پیراهن استقلال برایم ارزشمند است و دوست دارم تا پایان فوتبالم برای استقلال بزرگ بازی کنم. پیراهن استقلال بر تن بازیکنان بسیار بزرگی بوده و حالا که من هم عضوی از این مجموعه بزرگ و پرافتخار هستم، ارزش آن را می دانم. تمدید قرارداد برای من بسیار خبر خوبی است و روحیه و انگیزه ام را چندین برابر می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار