تابناک تهران- بازی امروز سپاهان و پرسپولیس برای دو تیم اصفهانی و تهرانی بسیار حساس پیگیری می شود. پرسپولیسی ها برای برد می آیند تا فاصله با تراکتور را حداقل از نظر امتیاز حفظ کنند واین فاصله به سه امتیاز نرسد. سپاهان نیز تلاش می کند با برد سرخپوشان در خانه همراه با طرفداران پر شور اصفهانی، یک تیر و دو نشان بزند. نزدیک شدن به پرسپولیس با پیروزی در دیدار مستقیم و کم کردن فاصله با صدر جدول و رقیب تبریزی.
کد خبر: ۲۹۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 21 September 2016
بلاخره ترکیب دو تیم سپاهان و پرسپولیس در چهار چوب هفته هفتم لیگ برتر کشور مشخص شد. هواداران پرسپولیس باز هم چشم انتظار رامین بودند اما متوجه شدند داستان رضایان هنوز ادامه دارد. البته قبل از همه اینها برانکو گفته بود رامین بیاید هم در ترکیب جای ندارد و الحق والانصاف راست هم گفته بود، حداقل تا الان که از حرف خود کوتاه نیامده است.

بر این اساس لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، آرمین سهرابیان، علی هلیچی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، احسان حاج صفی، مهرداد محمدی، رضا میرزایی و پدرو هنریکه 11 بازیکن سپاهان در این بازی هستند.

یکی از نکات جالب حضور دوباره وحید امیری در ترکیب سرخپوشان، بازگشت احمد نوراللهی به ترکیب بعد از مدت ها و همچنین غیبت مجدد رامین رضاییان در ترکیب اصلی بود.
مدافع ملی پوش پرسپولیس که پیش از شروع جلسه فنی بسیار خوشحال بود و مطمئن بود که این بار در ترکیب تیمش قرار دارد پس از اینکه جلسه فنی تمام شد و متوجه شد که در ترکیب حضور ندارد با چهره ای بسیار ناراحت و درهم همراه کاروان پرسپولیس راهی ورزشگاه فولادشهر شد.

دیدار پرسپولیس سپاهان یکی از بازی های مهم در لیگ است که اهمیت اش به سالهای دور باز می گردد. این بازی از همان زمان هم بسیار جذاب، درگیرانه و پر حاشیه بوده است. زمانی که سپاهان هنوز فولاد نبود وسیمان سپاهان نام داشت. زمانی که آرمانک و لئون استپانیان بازیکن سپاهان بودند و در پرسپولیس نیز عقاب آسیا سنگربان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار