استادیوم آزادی:
تابناک تهران- بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس تا دقایقی دیگر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. از نظر مهره ای دو تیم واقعا در این بازی روی کاغذ دست پر هستند ،با این تفاوت که سرخ پوشان آماده تر از رقیب دیرینه شان به سر می برند. حتی بر روی نیمکت.
کد خبر: ۲۹۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 16 September 2016
علیرضا منصوریان ترجیح داده در بازی با پرسپولیس از یک دفاع مرکزی در پست دفاع چپ خود استفاده کند تا بدین شکل بتواند جلوی سمت راست زهردار پرسپولیس متشکل از فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی را بگیرد. منصوریان ترجیح داده در این بازی از هرائر مگویان در پست دفاع چپ استفاده کند تا جابر انصاری بتواند با خیال راحت از سمت چپ نفوذ کند و به پرسپولیس ضربه بزند.
 

در صورتی که در بازی با پرسپولیس کار منصوریان گره بخورد، او روی نیمکت بازیکنانی مثل علی قربانی، بختیار رحمانی، محسن کریمی، یعقوب کریمی و بهنام برزای را در اختیار دارد که بتواند با حضور آنها در زمین به رقیب خود ضربه بزند.
 

از طرف دیگر پرسپولیس  با ترکیب 2-4-4 به میدان می رود و تمام عناصر تهاجمی این تیم در زمین حضور دارند تا بتوانند کار استقلال را مثل دربی برگشت فصل گذشته در همان ابتدای بازی تمام کنند. اما مشکلی که برانکو احتمالا روی نیمکت خود دارد این است که بازیکن تهاجمی در حد بازیکنان داخل زمین خود ندارد که با تعویض آنها بتواند روند بازی را عوض کند.
 

بی تردید برای بازی امروز از نظر بازیکنان داخل زمین پرسپولیس شرایط بهتری دارد اما دست منصوریان برای تعویض در نیمه دوم بازتر از برانکو ایوانکوویچ به نظر می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار