تابناک تهران- آخرین دربی که در شهریور برگزار شد، آغاز مساوی های سریالی در تقابل سرخابی ها کلید خورد. در این فصل مسابقات لیگ برتر کشور باز هم دربی در شهریور ماه آغاز می شود و طرفداران دو تیم قرمز و آبی پایتخت برای رسیدن این دو تیم به هم لحظه شماری می کنند.
کد خبر: ۲۹۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 13 September 2016
در روز سوم شهریور 1391 دو تیم استقلال و پرسپولیس برای بار هفتاد و پنجم مقابل هم قرار گرفتند.
استقلال و پرسپولیس در حالی مقابل هم قرار گرفتند که مسابقه قبلی دو تیم با هت تریک ایمون زائد به شکلی دراماتیک به پایان رسیده بود و رد و بدل شدن 5 گل در آن مسابقه، هواداران را امیدوار به یک مسابقه جذاب کرده بود. در این مسابقه محسن ترکی برای پنجمین بار داور دربی شده بود. مسابقه از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شد. نیمه اول این مسابقه با برتری نسبی پرسپولیس پیگیری شد. در نیمه دوم نیز این پرسپولیس بود که با برتری بازی را آغاز کرد و چند فرصت خوب را از دست داد. در این بین آبی پوشان هم حملاتی داشتند اما در نهایت نتیجه تساوی بدون گل رقم خورد تا دربی 75 برنده نداشته باشد. ترکی در این مسابقه به مهرداد پولادی از پرسپولیس و عمران زاده و اکبرپور از استقلال کارت زرد نشان داد. پس از این مسابقه پرسپولیس با این تساوی 5 امتیازی شد. استقلال هم با این تساوی 9 امتیازی شد و نتوانست خود را به جمع مدعیان برساند.
با این نتیجه استقلال در رده نهم و پرسپولیس در رده سیزدهم جای گرفتند.

بازیکنان پرسپولیس:
نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، مهدی مهدوی کیا، حسین ماهینی، امیر حسین فشنگچی، علی کریمی( 87- محمد نوری)، غلامرضا رضایی، محمد قاضی( 78- کریم انصاری فرد)
سرمربی: مانوئل ژوزه

بازیکنان استقلال:
مهدی رحمتی، علی حمودی( 60- امین منوچهری)، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، هاشم بیک زاده، جواد نکونام، فریدون زندی( 84- توزی)، جانواریو، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی
سرمربی: امیر قلعه نویی
کسب نتیجه(0-0) در این مسابقه چندان اتفاق غیر منتظره ای نبود. اما وقتی دو تیم در سه بازی دیگر با هم به تساوی بدون گل دست یافتند؛ حوصله همه فوتبالدوستان از این بازیهای کم هیجان سر رفت. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار