مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام:
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت:پیش بینی می شود ۹۲ هزار دانش آموز در مدارس دولتی و ۱۰ هزار نفر نیز در مدارس غیر دولتی سال تحصیلی ۹۶ - ۹۵ را آغاز کنند.
کد خبر: ۲۹۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 13 September 2016
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۹۰ درصد دانش آموزان استان ایلام در مدارس ثبت نام کرده اند.

به گزارش تابناک ایلام؛علی بیرانوند اظهار داشت: مدارس استان برای آغاز سال تحصیلی آماده بوده و هماهنگی های لازم برای تامین امکانات و تجهیزات، توزیع کتاب های درسی، سرویس های مدارس، ایاب و ذهاب، لباس فرم مدارس و غیره انجام شده است.

وی گفت: پیش بینی می شود ۹۲ هزار دانش آموز در مدارس دولتی و ۱۰ هزار نفر نیز در مدارس غیر دولتی سال تحصیلی ۹۶ - ۹۵ را آغاز کنند.

وی با اشاره به آمار نزدیک به ۱۰ هزار نوآموز پیش دبستانی در استان، گفت: این رقم نیز نسبت به سال تحصیلی گذشته تغییری نکرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام اظهار کرد: اگرچه کمبود معلم در برخی مدارس استان وجود دارد ولی با اضافه کاری از طریق سایر همکاران این مشکل رفع و برای مهرماه سعی شده تا کلاس درس بدون معلم وجود نداشته باشد و در مجموع بیش از ۱۱ هزار فرهنگی فعالیت تعلیم و تربیت دانش آموزان را آغاز می کنند.

وی همچنین از برنامه ریزی این سازمان برای اعزام ۹ هزار نفر از دانش آموزان استان به اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی جدید خبر داد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار