رییس اتحادیه جهانی کشتی پس از رای مقتدرانه خادم در راهیابی به هیات رییسه این اتحادیه از میان جمعیت او را فراخواند و وی را بخاطر این موفقیت بزرگ در آغوش گرفت.
کد خبر: ۲۹۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 04 September 2016
 روز گذشته اتفاق بزرگی برای ورزش ایران و مخصوصا رشته کشتی رقم خورد و رسول خادم پس از موفقیت هایی که در توسعه کشتی در ایران و جهان داشت و همچنین پس از رایزنی های مختلف با مسئولان فدراسیونهای دیگر کشورها موفق شد رضایت آن ها را جلب کند و با کسب بیشترین رای برای ۴ سال به عضویت هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی در آید.

پس از این موفقیت بزرگ، مسئولان دیگر کشورها یک به یک به سمت خادم آمدند و به او بخاطر این موفقیت تبریک گفتند و همچنین آمادگی خود را برای همکاری با او اعلام کردند.

اما نناد لالوویچ رییس صربستانی اتحادیه جهانی کشتی با تمجید از نقش سازنده خادم در توسعه کشتی جهان و میزبانی بسیار خوب از مسابقات بین المللی، در پایان این جلسه با صدا زدن خادم در میان جمعیت او را فراخواند و ضمن در آغوش گرفتنش به او برای کسب این موفقیت بزرگ تبریک گفت.

لالوویچ خطاب به خادم گفت: برایت از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم و می دانم تو لایق این اتفاق خوب هستی. بر روی توانایی تو حساب ویژه ای باز کرده ایم و امیدوارم بتوانیم همگی با کمک یکدیگر اتفاقات خوبی را در دوره جدید برای کشتی جهان رقم بزنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هریس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
به آقای خادم و همچنین ملت بزرگوار میهنمان تبریک می گویم . کاش در سایر فدراسیون ها همین اتفاق بیفتد تا لااقل از حق خودمان در میادین بزرگ دفاع کنیم.و گرفتار ناداوریها نشویم.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
خالی بسته ، جناب خادم باور نکن باید کار خودت را انجام دهی. بلایی را که بر سر ورزش ما آورده اند را بارها دیده ایم. اما میدانیم شما باهوش تر از آن هستید که به تبریک های این آقایان دل خوش باشید. باز هم تبریک و آرزوی موفقیت بیشتر برای شما و کشتی ایران...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار