دستیار ویژه رئیس جمهور خبرداد:
دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: استاندار مازندران ارزیابی خسارت‌ها را در اسرع وقت انجام دهد تا در جهت تخصص اعتبار در جلسه هیات دولت که فردا برگزار می شود پرداخت خسارت‌ها مطرح شود.
کد خبر: ۲۹۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 03 September 2016
 حسین فریدون در جلسه ستاد بحران شهرستان قائم‌شهر که پس از بازدید از مناطق طوفان زده قائم شهر صورت گرفت، اظهار کرد: همه خانه های تخریب شده را منازل  خود می دانیم.

وی نداشتن خسارت جانی را جای خرسندی دانست و افزود: هنر ستاد بحران اعلام آمادگی برای مقابله با حادثه ها است، معمولا در مازندران سیل مورد انتظار است و بحث طوفان به وجود آمده غیرقابل پیش بینی بود.

فریدون بیان کرد: وزارت نیرو در کوتاهترین زمان وارد عمل شده و با بسیج نیروها و با همراهی سپاه و نیروی انتظامی امنیت مردم را تامین کردند.

دستیار ویژه رییس جمهوری با بیان اینکه هر چه در توان داریم می گذاریم تا آثار تخریب کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که در زمینه برنامه و بودجه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته تهران آماده هر گونه حمایت برای تامین اعتبارات آسیب دیده ها است.

فریدون تصریح کرد: همین مردم شهید پرور بودند که پای صندوق های رای حاضر شدند و بنابراین تلاش خود را برای رفاه و آسایش آنها به کار خواهیم بست.

وی عملکرد برخی صنوف و مغازه داران را جهت عرضه موادغذایی و کالاهای ساختمانی به نرخ زیر قیمت مصوب را اوج انصاف عنوان کرد و گفت که از این کار باید الگوبرداری شود.

فریدون گفت: در کوتاه  ترین فاصله مشکلات مردم را حل خواهیم کرد و از هماهنگی  بسیار خوبی مردم و مسئولان سپاسگذارم.

وی یادآور شد: اقدامات حمایتی درباره مرکز کانون این طوفان که قائم شهر بود را قابل پیگیری است و این اقدامات باید در اسرع وقت انجام می‌شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور تاکید کرد: 32 کیلومتر بر ساعت شدت طوفان بالایی است و استاندار مازندران ارزیابی خسارت ها را در اسرع وقت انجام دهد تا در جهت تخصص اعتبار در جلسه هیات دولت که فردا برگزار می‌شود پرداخت خسارت‌ها مطرح شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار