ظاهرا تهدید سرمربی پرسپولیس به ترک این تیم را باید جدی گرفت و او واقعا دنبال کار جدید می گردد.
کد خبر: ۲۸۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 30 August 2016
روز گذشته خبری در یکی از روزنامه ها منتشر شده بود مبنی بر اینکه برانکو ایوانکوویچ از دخالت مدیران پرسپولیس در کارش شاکی است و حتی گفته: «باید به دنبال شغل جدیدی باشم!»
 
پیگیری‌ها نشان می‌دهد برانکو این بار در حد شوخی و تهدید این حرف‌ها را به زبان نیاورده است و به‌صورت جدی با یکی از باشگاه‌های اماراتی وارد مذاکره شده است.
 
او که بارها در محافل خصوصی و عمومی مخالفتش را با پیوستن رضاییان به پرسپولیس اعلام کرده بود، گویا این بار رضا چلنگر را مامور مذاکره با این تیم اماراتی کرده و در دسترس نبودن مترجم و همه کاره برانکو نیز باعث شده تا سوءظن‌ها نسبت به عقد قرارداد برانکو در باشگاهی خارج از پرسپولیس بیشتر شود.
 
هر چند که بعید است برانکو در مقطع کنونی پرسپولیس را ترک کند اما با توجه به فشارهایی که بر روی او از سوی مدیران باشگاه وجود دارد، تعجب ندارد اگر او در صورت ادامه این وضعیت، فصل را با تیمی غیر از پرسپولیس به پایان برساند.
 
گفتنی‌ست موضوع رامین رضاییان اولین محل اختلاف برانکو و مدیران پرسپولیس نیست اما این موضوع کاسه صبر سرمربی کروات را لبریز کرده است.
 
معلوم نیست حالا که پرسپولیس این فصل را با قدرت آغاز کرده، چرا عده‌ای اصرار دارند تمرکز و آرامش را با دخالت‌های بی‌مورد از این تیم بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار