عضو شورای شهر تهران، از فرسوده بودن 550 مدرسه و همینطور کمبود 5 هزار تخت بیمارستانی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 30 August 2016
اسماعیل دوستی در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور اظهار داشت: شورای شهر تهران در طول این دوران یک روز سیاسی و بقیه روزها تخصصی و کاری است.  بنده نیز از دوستانی که رأی دادند و ندادند سپاسگزارم.

وی افزود: اخیراً جلسه‌ای با فرماندار تهران در خصوص مدارس شهر تهران و همینطور با معاون درمان شهید بهشتی درباره بیمارستان‌های پایتخت داشته‌ام.

وی افزود: در تهران 550 مدرسه فرسوده داریم که نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

دوستی گفت: دولت سالی 8 میلیارد تومان به تخریب و نوسازی و همینطور بازسازی مدارس شهر تهران اختصاص می‌دهد و شاید 100 سال طول بکشد که این تخریب و نوسازی انجام شود.

عضو اسلامی شهر تهران گفت: در بیمارستان‌ها نیز 5 هزار تخت کمبود داریم و برخلاف استانداردهای کشور است. لذا باید در این خصوص اقدامی عاجل صورت گیرد.

در ادامه این جلسه، چمران اظهار داشت:‌ با رئیس آموزش و پرورش سابق تهران بحث‌هایی در این خصوص داشته‌ایم که هنوز با توجه به طرح‌هایی که ارائه شد به نتیجه نرسیده‌ایم و درخواست داشتند در حیاط مدرسه مغازه بسازند که با توجه به کمبود جا در مدارس با این موضوع موافقت نشد.

عضو اسلامی شهر تهران گفت: نوسازی بیمارستان‌های فرسوده را نیز دنبال کرده‌ایم که یک نمونه از این نوسازی بیمارستان‌ها را در راه‌آهن شروع کرده‌ا یم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار