سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل جلسه ویژه کمیته دفاعی این کمیسیون گفت: پیشنهاد مصوب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبنی بر اصلاح و ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به تصویب رسید.
کد خبر: ۲۸۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 30 August 2016
سید حسین نقوی حسینی عصر دوشنبه به تشکیل کمیته ویژه دفاعی این کمیسیون به حضور نمایندگان کلیه دستگاه های ذیربط از ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ریاست حشمت الله فلاحت پیشه اشاره کرد و افزود: در این جلسه پیشنهاد جایگزین ماده 34 برنامه توسعه که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به تصویب رسیده بود، مطرح و با دریافت نظرات دستگاه های مختلف، به تصویب کمیته رسید.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه، پیشنهاد مصوب در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبنی بر اصلاح و ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به تصویب رسید و بنا شد پیشنهاد مذکور در کمیته اجتماعی کمیسیون تلفیق برنامه نیز مطرح شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: در صورت تصویب در این کمیته، پیشنهاد در دو کمیته دفاعی و اجتماعی کمیسیون تلفیق مشترکا مصوبه مذکور در ارتباط با بازنشستگان را در صحن کمیسیون تلفیق مطرح کنند و به تصویب برسانند.
نقوی حسینی اظهارداشت: همچنین در این جلسه پیشنهاد کمیته، در ماده (3) که موضوعات راهبردی برنامه ششم آورده شد، یک بند دیگر افزوده شد. این بند عبارت بود از اینکه دفاع و امنیت به عنوان موضوع راهبردی برنامه توسعه در نظر گرفته شود.
وی از تشکیل جلسات کمیته برای بررسی موارد دیگر در دورهای آتی خبر داد و گفت: مسئولیت کمیته دفاع کمیسیون تلفیق برنامه ششم به عهده اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متشکل از حشمت الله فلاحت پیشه، شهروز برزگر کلشانی و هاجر چنارانی گذاشته شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار