رئیس پلیس آگاهی استان از متلاشی شدن یك باند حرفه‌ای سرقت خودروهای مدل بالا و دستگیری سه عضو این باند خبر داد و گفت: از اعضای این باند 10 دستگاه خودرو مسروقه كشف شد.
کد خبر: ۲۸۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 29 August 2016
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر رحمتی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح استان تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: ماموران با بررسی اظهارات مال‌باختگان، تحقیقات گسترده‌ای را شروع و موفق شدند ردپای یك باند حرفه‌ای را در این سرقت‌ها شناسایی كنند.

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با استفاده از سرنخ‌های به‌جامانده سه عضو این باند را شناسایی و در عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر كردند.

رحمتی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های فنی پلیسی به 10 فقره سرقت خودرو در سطح استان و استان‌های غربی كشور اعتراف كردند.

وی با بیان این‌كه اعضای این باند خودروهای مسروقه را به فروش رسانده یا در اختیار قاچاقچیان كالا قرار می‌دادند، گفت: از متهمان 10 دستگاه انواع خودرو از قبیل پژوپارس، زانتیا، پژو 405 و پراید مسروقه كشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به دستگیری چند مالخر در این زمینه اظهار کرد: متهمان، بیشتر خودروهای مدل بالایی را که در محل‌ها و اماكن عمومی به مدت طولانی پارك و فاقد تجهیزات ایمنی بودند سرقت می‌كردند.

وی به شهروندان توصیه كرد: خودروها و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده از سرقت مجهز کرده و از رها كردن خودروها در محل‌های خلوت و به مدت طولانی خوداری كنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار