سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده انبار لوستر در محدوده بازار تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۸۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 29 August 2016
سید جلال ملکی  دراین باره گفت: در ساعت 11:57 امروز حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در  واقع در حوالی چهارراه ابوسعید اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان چهار طبقه رخ داده و کانون آن انباری به مساحت حدود 100 متر مربع در طبقه همکف بود که مملو از وسایل و تجهیزات روشنایی و لوستر بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران  با بیان اینکه شعله های آتش تمام این فضا را در برگرفته و در حال سرایت به طبقات بالایی بود، گفت: دود زیادی طبقات این ساختمان را فرا گرفته بود.

وی با بیان اینکه در طبقه فوقانی این ساختمان دو زن زندگی می کردند، ادامه داد: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات بالایی این دو زن را نجات داده و به محل امن منتقل کردند.

ملکی افزود: گروه دیگر از آتش نشانان نیز اقدام به مهار و اطفای کامل حریق کرده و پس از ایمن سازی محل و تخلیه دود در ساعت 13:17 به عملیات خود خاتمه دادند. 

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار