27پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت با حضور سید رضا صالحی امیری مشاور عالی رییس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در شهرستان شمیرانات افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 29 August 2016
 تعریض و چهاربانده کردن محور قوچک-سوهانک، راه اندازی خانه بهداشت روستای کند علیا، سیستم پایش تصویری شهر اوشان، فشم، میگون، اجرای پروژه روکش آسفالت محور روستای آهار و مجتمع فرهنگی روستای آهار از جمله پروژه های یاد شده بود.

40 میلیارد و 400 میلیون تومان؛ اعتبار 27 پروژه عمرانی، اجتماعی و خدماتی است که از سوی دستگاه های راه و شهرسازی، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری اوشان، فشم، میگون و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری رسید.

عزت الله خانمحمدی فرماندار شهرستان شمیرانات در جریان افتتاح پروژه های این شهرستان گفت: پروژه های گاز رسانی این شهرستان نیز تا پایان سال مالی 95-96 اتمام و  به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پروژه های گازرسانی در دو بخش لواسانات و رودبارقصران در دست اقدام که می بایست تاپایان سال مالی 95-96به اتمام برسد با اعتباری حدود 600میلیارد ریال عملیاتی و اجرا می گردد.

وی ادامه داد: در مدت زمان سه سال دولت تدبیر وامید در سطح شهرستان شمیرانات از محل اعتبارات استانی وملی و نیز شهرداری ها توسط دستگاه های اجرایی 638میلیارد تومان پروژه عمرانی اجرایی شده است که ه از این رقم 232میلیارد تومان توسط سه شهرداری لواسان و اوشان ،فشم ومیگون و شمشک و 406میلیارد تومان توسط دستگاههای اجرایی استان اجرا شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، عمده این پروژه ها در خصوص طرح های زیر ساختی از جمله:در خصوص شبکه ارتباطی،گازرسانی ،فاضلاب و بهسازی روستاها بوده است .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار