حسین نجابت می‌گوید: احمدی‌نژاد برای انتخابات۹۶ نمی‌آید چون احتمال این‌که او صلاحیتش تأیید نشود وجود دارد. احتمال این اتفاق هم زیاد است.
کد خبر: ۲۸۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 29 August 2016
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و جناح‌های سیاسی به تدریج بر شدت مذاکرات، لابی‌ها و تحرکات درون اردوگاهی خود می‌افزایند تا بتوانند در زمان مناسب دیدگاه‌ها و پیشنهادهای مطروحه را جمع بندی و به تصمیم جناحی واحد برسند اما به نظر می رسد اصولگرایان در پیمودن این مسیر راهی بس دشوار را پیش رو دارند، زیرا در کمتر از 9 ماه تا زمان انتخابات، نه تنها روی یک مکانیزم تصمیم‌گیری مشخص و روشن توافق نکردند بلکه نام‌های مختلفی از شخصیت‌های این جناح به عنوان گزینه احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مطرح می شوند. کسانی که حداقل براساس صحبت‌های حسین نجابت در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین تعداد آنها حداقل به 17 نفر می‌رسد.

قالیباف، لاریجانی، باهنر، زاکانی، فروزنده، نادران، باقری لنکرانی، جلیلی، پورمحمدی، ابوترابی فرد، توکلی، علی اکبری، رحمانی فضلی، ضرغامی، رضایی، قاضی زاده هاشمی و حدادعادل شخصیت هایی هستند که نجابت نام آنها را برد اما یادآور شد که رضایی، جلیلی و حدادعادل اعلام کردند نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نمی شوند. وقتی او با این سئوال مواجه می شود که لاریجانی، باهنر، باقری لنکرانی و قاضی زاده هاشمی نیز اعلام کردند تصمیمی برای ورود به رقابت سیاسی پیش رو ندارند، جواب می دهد: آنها ظرفیت این کار را دارند حالا یا خود می گویند تصمیمی ندارند یا دوستانش این احتمال را رد می کنند یا گفته می شود هنوز تصمیم نگرفته است.

اما در میان همه نام‌های مطرح شده حسین نجابت فعال سیاسی اصولگرا نزدیک به جمعیت ایثارگران فقط از کاندیداتوری یک نفر دفاع کرد و او کسی نبود جز الیاس نادران.

این چهره اصولگرا درباره کاندیداتوری احمدی نژاد هم معتقد است بهتر است که او به میدان نیاید چرا که احتمال ردصلاحیتش هم بالاست.

منبع: خبرآنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار