مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بهره برداری از مجموعه خرید و فروش پرندگان زینتی در خاوران خبر داد و گفت: هرگونه خرید و فروش پرنده زینتی در داخل شهر ممنوع است.
کد خبر: ۲۸۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 29 August 2016
رضا قدیمی درخصوص راه اندازی مجموعه پرندگان زینتی خاوران در منطقه۱۵ گفت: این مرکز در ابتدای شهرک صنفی خاوران واقع شده که با همکاری اتحادیه پرندگان زینتی این مجموعه جدید آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران هدف از راه اندازی این مرکز جدید را عدم فضای کافی در بزرگراه آزادگان عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون ۲۰۰ نفر که در سطح شهر تهران مغازه پرنده فروشی داشتند، در این مرکز مستقر شده و در حال حاضر در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶۰ نفر از این افراد در آزادگان حضور داشتند، افزود: در نهایت این افراد به ۲۰۰ نفر رسیدند تا دارای مکان معینی برای خرید و فروش پرنده باشند و شهروندان علاقمند از این پس می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

قدیمی با بیان اینکه برابر قانون هرگونه خرید و فروش پرندگان زینتی در سطح شهر ممنوع است، خاطرنشان کرد: این موضوع در کاهش قاچاق پرندگان زینتی و همچنین بیماری های مشترک بین حیوانات و انسان جلوگیری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه راه اندازی این مرکز به منظور کنترل و عدم شیوع بیماری های مربوط به پرندگان به شهروندان است، یادآور شد: به منظور مدیریت و کنترل بیماری قابل انتقال از پرندگان به انسان شهرداری تهران اقدام به راه‌اندازی مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی کرد تا دیگر در داخل شهر تهران بیماری های مربوط به پرندگان در بین مردم گسترش پیدا نکند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار